Plaats reactie
1
Hallo. Ik heb een groot probleem. Ik heb ooit een Backup gemaakt maar heb het progamma niet meer alleen de backup. Het is een PBF bestand.
Weet iemand welk backup progamma hierbij hoort ?? :idea:
2
Hallo Niekarker,

Een PBF formaat is een Protocolbuffer Binary Format en moeten ook PBF, PFM, 000 bestanden als inhoud hebben want ik weet dat Paragon back-up deze bestand formaten gebruikt.
Q. The program has created a .PFM file as well as usual .PBF image-file. What for is .PFM file used? Is it required to restore a backup image?
A. .PFM files are supplementary files that are used by the Image Explorer utility for faster navigation within contents of an image. Actually .PFM-files are not required to restore an image or browse image contents.
The program automatically produce .PFM file for every new image-file. .PFM-files take only few dozens of kilobytes at maximum.
Image Explorer is an utility, which allows to browse image contents and export selected files/directories from it, without restoring an image. In addition, Image Explorer allows to browse partitions of FAT16/FAT32, NTFS and Ext2/Ext3 types.
De software Backup & Recovery 2013 Free kan je proberen te gebruiken maar als je de back-up niet met dit programma hebt aangemaakt of het niet meer weet zou ik zeker eerst alleen een kopie van de back-up hiermee proberen te openen.
http://www.paragon-software.com/home/br-free/" onclick="window.open(this.href);return false;
Soms wil het wel eens voorvallen dat bestanden corrupt worden als je die met een ander programma probeert te importeren en te openen.

Op Filehippo is ook nog een versie van 2012 te downloaden die kan je ook proberen.
http://www.filehippo.com/download_parag ... y/history/" onclick="window.open(this.href);return false;

Op Google heb ik niet zo snel andere programma's kunnen vinden die PBF, PFM, 000 bestanden gebruiken en dan moet het haast wel Paragon zijn die je in het verleden hebt gebruikt.

Ik hoop dat ik je hiermee een klein beetje op weg heb geholpen en laat even weten of het is gelukt. En als het niet is gelukt dan ook. :smileybye:
M.v.g,
~*~Maaike~*~
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”