Plaats reactie
1
Ik probeer mijn computer weer aan de praat te krijgen (Windows Vista Home Basic)
maar mijn windows start niet meer, ik kom met opstarten tot het 'foutherstel' menu.
Wat moet ik doen?
2
Kan je de computer nog wel opstarten in de veilige modus van Windows?
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
3
Forza schreef:Kan je de computer nog wel opstarten in de veilige modus van Windows?
nee, dan keert hij terug naar hetzelfde scherm.

Ik heb de computer nu zo ver gekregen dat hij windows aan het installeren is, maar bij 'bestanden uitpakken' blijft het programma op 0% staan.
Heb de installatie al een keer overgedaan. Misschien zit het hem in het geduld ::)
4
Marly23 schreef:Ik heb de computer nu zo ver gekregen dat hij windows aan het installeren is, maar bij 'bestanden uitpakken' blijft het programma op 0% staan.
Hoe lang heb je gewacht want soms kan dit zeker wel 10 minuten duren voordat de percentages van voortgang veranderen.
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
5
Forza schreef:
Marly23 schreef:Ik heb de computer nu zo ver gekregen dat hij windows aan het installeren is, maar bij 'bestanden uitpakken' blijft het programma op 0% staan.
Hoe lang heb je gewacht want soms kan dit zeker wel 10 minuten duren voordat de percentages van voortgang veranderen.
30 tot 40 minuten
6
Welke type computer is het precies geef de specificaties eens volledig door.
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
7
sorry voor de late reactie, het opstarten is gelukt! heel erg bedankt voor de hulp!
Heb alleen nog een klein probleempje, ik kan mijn draadloze netwerk niet vinden op het apparaat.
Graag weer hulp :D
8
Geen dank en graag gedaan en ik zie dat maxstar al op je andere vraag heeft geantwoord. :goed:
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows Vista”