17
Helaas de harde schijf is overleden! Er gaat dus een nieuwe in en hopelijk werkt alles dan weer tiptop.
Nee, niet via Medion. Moet zeggen de helpdesk staat je direct te woord en ook op zondag, maar minstens 3 weken doorlooptijd van een reparatie is veeel te lang. En het uitwisselen van mijn harde schijf tegen een nieuwe doen ze niet. Ook niet op basis van ongelijk (dus mocht hij in orde zijn betaal ik de kosten van de nieuwe).
Nee, niet via Medion. Moet zeggen de helpdesk staat je direct te woord en ook op zondag, maar minstens 3 weken doorlooptijd van een reparatie is veeel te lang. En het uitwisselen van mijn harde schijf tegen een nieuwe doen ze niet. Ook niet op basis van ongelijk (dus mocht hij in orde zijn betaal ik de kosten van de nieuwe).
18
Welk type hardeschijf is het, want anders kan je hem zelf op sturen naar de fabrikant dit kost alleen een pakketzegel van €10,00 en je krijgt dan een nieuwe retour gestuurd.
Ik heb dit al vele malen gedaan in meestal binnen één week kreeg ik de nieuwe schijf retour.
Ik heb dit al vele malen gedaan in meestal binnen één week kreeg ik de nieuwe schijf retour.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
19
Hoi!
Uiteindelijk bleek het toch niet de harde schijf te zijn... . Aldus de PC opgestuurd naar Medion en die hebben het moederbord vervangen, na dikke 2 weken had ik de PC retour, probleem opgelost.
Zodoende kan dit topic op slot! Allen bedankt voor de medewerking.
Met vriendelijke groet,
Bart
Uiteindelijk bleek het toch niet de harde schijf te zijn... . Aldus de PC opgestuurd naar Medion en die hebben het moederbord vervangen, na dikke 2 weken had ik de PC retour, probleem opgelost.
Zodoende kan dit topic op slot! Allen bedankt voor de medewerking.
Met vriendelijke groet,
Bart
20
Mooi dat het probleem verholpen is...
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)