Plaats reactie
1
Dag Matrix,

Mijn nieuwe site is gemaakt door een webdeveloper en hij ondervind problemen met het plaatsen van de nieuwe site (bij Active24). Mijn oude site loopt ook bij Active24 en ik wil graag bij Active24 blijven. Alleen gaat het nu dus niet helemaal (helemaal niet soepel). Ik heb al een upgrade gehad naar het Linux pakket en heb inmiddels een upgrade van de PHP versie (voorheen had ik 4.4, nu blijkbaar 5.1) en nu zou het moeten werken. Inmiddels zijn we 3 dagen verder en het lukt maar niet.... Hoe is het destijds bij jou verlopen? Waar lag het uiteindelijk aan?

Lusitaal
2
Sorry dat ik mij er bemoei, maar wil toch even het volgende kwijt.
Mijn oude site loopt ook bij Active24 en ik wil graag bij Active24 blijven.
Mijn broer heeft hier ooit 4 website's gehad, en dat was alleen maar problemen en nog eens problemen en zo te zien zijn deze er nog steeds.
Het bedrijf hete toen nog Ladot en later wedt dit Active24..

Lees ook de reacties op ISP gids eens.
https://www.ispgids.com/ervaringen/active-24" onclick="window.open(this.href);return false;
3
Wát werkt er precies niet? Enkele pagina's, of de hele site?
(Bij mij werkte alle .html pagina's wel en de .php contactscripts niet)

Heeft die webdeveloper de site lokaal getest?

Wat zegt de support van Active24 precies?
4
ik weet niet wat er niet werkt. De partijen wijzen naar elkaar en ik zit er tussen in zonder enige kennis van zaken, dus kan niet beoordelen wie gelijk heeft. Het zou aan de index pagina kunnen liggen. Die wordt niet goed geüpload, geloof ik en wordt niet herkend.

Ik zoek eigenlijk iemand, een onpartijdig iemand, die de nieuw ontwikkelde website kan bekijken. wellicht dat zo iemand meteen kan zien waarom het geheel niet werkt.

Ik ga er morgen weer achter aan...
6
Mijn excuus dat ik even tussenbeide kom, maar
Lusitaal schreef:Dag Matrix,
Heb nog nooit eerder meegemaakt dat iemand op een forum een privebericht plaatst in een topic.
Mag een ander dus hier niet op reageren?
[/sarcasme-modus]
Zeg maar Duncan.
10
Chato schreef:OK,
ik zal me er dan maar niet mee bemoeien.
Sorry
Zoals Maxstar al meldde, daar is een forum voor.. ;)

===

Maar goed, we wachten nog op informatie van de TS
11
Nou, de website is eindelijk online. En ik zit nog steeds bij Active24. Wat nu de problemen waren? Ik zal het nooit weten. Partijen wezen naar elkaar. Ik kan er geen oordeel over geven. Ik heb immers geen verstand van zaken. Van beide partijen kreeg ik verhalen te horen waar ik niet zo veel mee kan.

Maar nu werkt het eindelijk,pff. Toch een andere lancering geworden dan waar ik op had gehoopt. Maar goed dat ik er geen ruchtbaarheid aan had gegeven. Ik had me doodgeschaamd. (na de lancering (zeg maar rustig: "op het web gekwakt") bleken tal van zaken niet te kloppen (links die niet werkten en contactformulier die niet deed wat de bedoeling was).

Maar nu is alles in orde. Dit onderwerp kan dus gesloten worden.
groet,
A
12
Blij dat je site eindelijk draait, maar er rijzen toch een paar vraagjes bij me;
  • Heb je hierdoor financiële schade opgelopen of extra kosten gemaakt?
  • Mag ik de link naar de site? (even bekijken)
  • Wat heb je hiervoor betaald? (als je dit wilt melden tenminste..)
13
Hoi,

link = http://www.lusitaal.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
een factuur voor meerwerk heb ik wel gehad en betaald. Totale prijs meld ik liever niet online.
Financiele schade? Tja, dat is moeilijk te meten. Wel een hoop ergernis en zenuwen...ik kreeg er wat van!
Groet,
14
Ziet er redelijk goed uit, maar de zoekmachine optimalisatie is beneden peil.. ;(

In ieder geval draait de site en dat is het belangrijkste..
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”