Plaats reactie
1
Heey mensen, wellicht weten jullie waardoor dit probleempje veroorzaakt is/kan worden? :O Ben al in de Security Section geweest in de 1ste instantie omdat ik dacht wellicht is een het virus die dit veroorzaakt, maar nop.. Naja kleine samenvatting van wat me probleem is;
Als ik games speel (vb; tibia) heb ik normaal altijd wel een goeie/steady FPS.. Tegen de 300 aan gemiddeld, maar de laatste tijd zakt ie om weet ik veel wat voor reden steeds naar 10 FPS, en soms zelfs naar 5 FPS als het druk in me scherm is? Soms hangt ie ook richting de 70 FPS en alles inbetween, me screen lagged dan ook aardig hoe lager de FPS

Heb deze PC pas sinds een half jaar ongeveer, en het is tog egt wel een redelijke PC;
- Intel i5 2500K
- XFX Radeon HD 6870
- OCZ ModXStream Pro
- WD Black Caviar

Iemand enig idee?

Thanks
4
3D Mark is een benchmark programma waarmee je het systeem kan testen, ik gebruik het vaak om de stabiliteit te testen.
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
7
Verwijder en installeer de videokaart en chipset drivers eens opnieuw. De laatste versies kun je van de website van de fabrikant downloaden.
9
Heb je 3D mark nog laten draaien en hiervan het aantal frames in de gaten gehouden of deze ook zover terugzakt?
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”