Plaats reactie
1
sinds kort heb ik een nieuw lcd scherm (iiyama prolite E2208HDS) maar deze heeft soort heel fijn bewegend dambord patroon over het gehele scherm. nou schijnt het dat andere dit weer niet kunnen zien (mijn ogen zijn schijnbaar te gevoelig :eek: ) maar ik zelf heb er nogal last van. heb wat geprobeerd in nvidia configuratiescherm (bij aangepaste resoluties beheren om zo scherm synchronisatie aan te passen) maar deze geeft aan dat de test van de aangepaste modus mislukt (ook als ik de resolutie die het programma zelf heeft aangemaakt via ''het signaal of hd-formaat wijzigen'' pak en deze zonder te wijzigen test).

het scherm is aangesloten op een dvi poort overigens.

heeft iemand een idee hoe ik goed beeld kan krijgen? heb al de nieuwste scherm drivers geïnstalleerd.
2
Op de voorkant zitten onder een paar knopjes, heb je die al geprobeerd?

Als het goed is staat er ook "Menu "bij , daar kan je meestal dingen veranderen.
3
daar kan ik niks vinden wat dit probleem kan oplossen (dvi schakelt een paar functies op het scherm uit omdat dit signaal digitaal is en dus geen afstemmen nodig hoort te hebben).
4
Dit soort vakjes heb ik ooit eens bij een scherm gezien waar een soort van calibratiemodus was ingeschakeld om het scherm af te stellen.
Probeer er eens een foto van te maken misschien is het hier ook zichtbaar op?
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
5
het is een soort van zichtbaar maar je moet wel goed kijken:
Afbeelding


het beweegt overigens ook een beetje als je ernaar kijkt (van dicht bij lijken het kleine diagonalen lijntjes) maar op de foto zie je een dambord patroon.
6
Sluit het scherm eens op een andere PC aan dan kan je testen of het scherm zit of in de videokaart.
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
8
Ik zou er mee terug gaan naar de winkel want dit hoort niet het is ook geen instellingen lijkt mij.
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”