Plaats reactie
1
Hallo,

als ik in Outlook een nieuwe email wil verzenden, dan verschijnt mijn venster met 'Aan; CC; Onderwerp', inclusief de taakbalken, maar...
de menu balk 'Bestand;Bewerken;Beeld; enz...' staat links (ipv boven) en de rest van het venster is volledig grijs!

Maw, het tekstveld van de 'body' is volledig verdwenen. Ik kan dus helemaal niets van tekst typen.

Ik kan alle taakbalken naar hartelust verslepen, maar NIET de menu balk.
Na wat gegoogle reeds geprobeerd om de files OUTCMD.DAT en Normal.dot te verwijderen.
Ook reeds geprobeerd om via Configuratiescherm > Email een volledig nieuw (blanco) profiel aan te maken, maar dit nieuwe profiel vertoond exact hetzelfde probleem.

Zonder resultaat :'( .

Ook, als ik werkbalken naar de rechterkant van het venster sleep, dan verdwijnen deze. Ze zijn dus wel actief, maar ik kan ze niet zien.
Afbeelding Iemand enig idee?
3
Hoi Maxstar,

prima suggestie, maar ik heb enkel remote access op deze PC. Zou willen vermijden dat 'k in de auto moet springen met de installatie CD.
Had ergens gehoopt dat ik gewoon iets onnozels over 't hoofd zie ;)

Grtz
4
Hoi,

Het is een heel vreemd probleem wat ik niet eerder heb gezien, dus vandaar de herstel optie.
Plecotus schreef:prima suggestie, maar ik heb enkel remote access op deze PC. Zou willen vermijden dat 'k in de auto moet springen met de installatie CD.
Wat je eventueel kunt doen, is een ISO maken van de CD en deze overzetten naar de betreffende PC en dan mounten met b.v. Deamon Tools.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
OK, ik heb ondertussen 't volgende geprobeerd:

1) herstel/herinstallatie office --> probleem bleef

2) verwijderen/installatie office --> probleem bleef

Ik heb ook (na de uninstall) manueel alle mappen met betrekking tot office verwijderd uit:

C:\Documents and Settings\User\Application Data\Microsoft
en
C:\Documents and Settings\User\Local Settings\Application Data\Microsoft


Niets heeft geholpen, het probleem is er nog steeds ;(
Staan er nog ergens anders configuratie/settings files van MS Office die ik kan verwijderen?

Grtz
6
Victory!!

Probleem is opgelost :goed:

In Outlook: Help > Analyse en Herstel

Outlook wordt nu volledig gereset (inclusief email and account settings!). Een geluk dat ik een backup had van mijn email accounts.
Echter, als ik nu 'Verzenden/Ontvangen' deed, kreeg ik volgende melding:
Afbeelding Dus nog éénmaal een Herstel/Herinstallatie via de installatie CD, en daarna werkte alles weer als voorheen! :smiley_swinging:

Grtz
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”