Plaats reactie
1
Hi,
Hopelijk kunnen jullie ons helpen want we kwamen er vorige week opeens achter dat het cd station op onze acer aspire 5520g het niet meer doet.
Als je er een cd in doet dan hoor je hem wel draaien maar je ziet nergens het cd station terug.

We hebben Malware niets op de computer staan en deze gedraaid maar die vind niets.
Tevens las ik en tip van het cd station verwijderen uit apparaatbeheer en dan opnieuw opstarten maar hij staat helemaal niet (meer) in apparaatbeheer.

Hopelijk hebben jullie tips of trucks wat we verder nog kunnen proberen!
:dank:
3
Hi Maxstar!

Thanks voor je reactie...Ben in de Bios gaan kijken maar weet even niet precies waar ik dan moet zoeken?
En hij liep net vast en reageerde nergens meer op?!

Grtz,
Meril
5
Hi,
Ik zie nergens echt een duidelijke omschrijving als CD, of CD-R, bij Atapi Model Name staat onderstaande:
MATSHITABD-CMBUJ-12-(SM)

Maar dat is het vast niet toch?
6
Hoi,
meril schreef:Maar dat is het vast niet toch?
Ja hoor, dit is de CD/DVD drive en die wordt dus in de BIOS nog wel herkend.

Download Speccy installer of Speccy portable.

1. Start Speccy en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.
2. Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".
3. In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
11
Even...haha...daar liep ik vast :oops:
Wat is tot nu toe de uitkomst zeg maar, dat het station niet helemaal verwijderd is maar op dit moment we er geen access toe hebben?
Zal eens kijken of ik verder kom met je antwoord over de bootable CD.
Thanks
12
Hoi,
meril schreef:at is tot nu toe de uitkomst zeg maar, dat het station niet helemaal verwijderd is maar op dit moment we er geen access toe hebben?
De CD/DVD drive wordt nog wel herkend in de BIOS en je hoort deze nog draaien, dus als het opstarten van een bootable CD lukt dan werkt de CD/DVD drive nog gewoon en moeten we het probleem in Windows zoeken.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
13
Hi,

Ben weer back, was even hectisch. Heb nog met mijn vriend gecheckt maar we kunnen op korte termijn niet aan zo'n CD komen dus kunnen we verder kijken of het probleem in Windows zit?

Zou fijn zijn!
:dank:
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”