Plaats reactie
1
hoi,
ik heb er een nieuw probleem bij; ik heb een harde schijf in 2 gedeeld C: en D: .....
dan heb ik 2 cd rom stations E: en F: .....maar ik heb er nog 1 die niet wordt herkend als cdrom station G:
en als ik power iso gebruik dan wil ie alleen het spel koppelen aan station G:.. en G wordt niet gezien als een cd-rom station
dat heb ik getest door dat ik op alle cd rom stations eject heb gedrukt...dan reageren alleen STAION E: en F: op eject
wat moet ik doen...
grtjes
2
In poweriso moet je eerst de ISO mounten waardoor deze aan het virtuele station G gekoppeld zal worden.
Hierna kan je de ISO gewoon net zoals een CD of DVD-rom in Deze Computer openen, of zal deze vanzelf starten met de autorun functie.
Afbeelding
3
hoi,

ik heb gemount aan mijn cd rom speler...alleen geeft POWERISO bij koppel aan speler verkeerde station letter ,,
ik heb een cd rom en cdrom writer...station E: en station F:
bij POWERISO kan ik mijn iso bestand alleen aan SPELER G: koppelen ,
heel vreemd ben er gister de hele avond mee bezig geweest....heb alledrie de stations E: F: G: getest op eject van CD
alleen E: en F: reageren met eject G: doet niks...
wat kan ik hier aan doen om poweriso te koppelen aan speler E: en F:

voorbeeld:
http://imageshack.us/f/259/110620122.png/
5
hoi,

ik begin het te begrijpen hoe je iso. bestand kan koppelen aan virituele speler...bedankt..nu weer iets anders ................. :lol: :lol: .......
ik heb net football manager 2012 gekoppeld aan virituele speler G: ....en opgestart hij doet het 10 sec dan valt spel uit en dan ben ik terug
op mijn bureublad..

ra ra ra hoe kan dat ?
kan iemand mij hierbij helpen

grtjes
6
serie6 schreef:ik heb net football manager 2012 gekoppeld aan virituele speler G: ....en opgestart hij doet het 10 sec dan valt spel uit en dan ben ik terug
op mijn bureublad..
Dit spel is zeker niet legaal en werkt alleen met een patched exe bestand die je moet vervangen of heb ik het mis.
7
hoi,
ja dat klopt ik heb spel gedownload,via spotnet
ik heb er niet zo veel verstand van ,is ooit keer gedownload voor me paar maanden geleden,
kan ik wat aan doen om spel nog speelbaar te maken
grtjes
8
serie6 schreef:kan ik wat aan doen om spel nog speelbaar te maken
Punt 1.4 van de forumregels staat dit niet toe en kan dus geen advies geven.
http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic.php?f=4&t=4" onclick="window.open(this.href);return false;

Als je het spel football manager 2012 graag wilt spelen kan je deze het beste kopen.
€ 29,99 bij Bart Smit met 20,00 voordeel http://www.bartsmit.com/pc-dvd-football-manager-2012" onclick="window.open(this.href);return false;
9
hoi,

ik waardeer jullie inzet enorm...en voor de snelle reacties,ik heb het inmiddels opgelost
moest nog wat kopieeren,..... :smileybye: :smileybye:
van mij mag deze topic worden afgesloten
hartstikke bedankt
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”