Plaats reactie
1
Beste mensen,

Net als altijd starten ik vanmorgen mijn pc op,en ging mijn post beantwoorden van mijn website,
ik werk al jaren met Firefox wat goed gaat maar nu zie ik nergens meer afbeeldingen niet op mijn site niets ik zie een paar smilies op mijn site meer niet.
Heb al zitten zoeken maar weet niet wat het is,wie kan mij helpen.

Vriendelijke groet

Martina
Vriendelijke groet,

Martina
4
Nee niet met IE,maar nadat ik een herstelpunt had gemaakt kreeg ik een melding van Java die update deed ik erop maar ook kreeg ik toen een melding van Firefox een melding over een Plug-in van Java die had ik er vanmorgen wel op gezet en ik denk dat daar de fout zat.
Want nu wel de update van Java gedaan maar niet de Plug-in.

Soms denk ik dat het 1 en ander niet samen gaat.

Vriendelijke groet

Martina
Vriendelijke groet,

Martina
6
Geloof het of niet maar weer zie ik geen afbeelding meer heb ik iets gedaan nee behalve snelonderhoud met Advanced System Care
Ik snap het niet meer.

vriendelijke groet Martina
Vriendelijke groet,

Martina
7
Hoi,
Martina schreef:Ik snap het niet meer.
Ik nu wel. :D
Martina schreef:heb ik iets gedaan nee behalve snelonderhoud met Advanced System Care
Dit soort programma's kan je beter mijden, deze programma's gaan in de meeste gevallen veel te grondig te werk waarbij er essentiële zaken verwijderd worden die helemaal niet verwijderd hoeven te worden.

Lees ook het onderstaande artikel eens door.
Registercleaners: informatie over het gebruik en de gevolgen

Ik zou dus géén gebruik meer maken van Advanced System Care van IoBit, en daarbij heeft dit bedrijf ook niet zo'n erg goede reputatie zeker in het verleden niet. Maar voor alle register cleaners, optimizers, boosters etc geldt dat deze vaak eerder voor problemen zorgen dan dat deze worden opgelost.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
11
Ik bedoel dat ik ben terug gegaan naar 11 maart nu weer naar 10 maart maar had die Advanced verwijderd en staan er nu weer krijg het niet weg op mijn buroblad en bij mijn software.
Ook zie ik nu ineens mijn knop lastpass (kluis)niet meer.

Vriendelijke groet
Martina
Vriendelijke groet,

Martina
12
Hoi,

Maar is er door Advanced System Care géén herstelpunt aangemaakt, volgens de laatste review die ik heb gelezen over dit programma zou het een systeemherstelpunt aanmaken bij het gebruik?
In principe zou je nu ook weer het systeemherstelpunt van 11 Maart kunnen gebruiken.
Martina schreef:Ook zie ik nu ineens mijn knop lastpass (kluis)niet meer.
Heb je deze toevallig op 10 Maart of later geïnstalleerd? Normaal staat er bij een systeemherstelpunt ook een omschrijving welke programma's e.d. verloren zullen gaan bij het terug zetten hiervan.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”