Plaats reactie
2
Ik zou zeggen, probeer er een paar en kies gewoon een die je het best bevalt.
Blijft toch een persoonlijke voorkeur.
Voor Firefox zijn er verschillende add-ons, maar als je liever een progje op je PC hebt vindt ik VDownloader wel handig.
In Firefox gebruik ik de "Easy Youtube Video downloader".

Voordeel van VDownloader is dat het uitgebreide features heeft, veel instellingen die je naar wens kunt aanpassen en dat het meerdere downloads tegelijk kan uitvoeren.
Voordeel van de FF-add-on is dat het platform-onafhankelijk is (browser-based) en daarnaast is het wel handig dat je die download-knop altijd bij de hand hebt, maar het converteren duurt vaak vrij lang of werkt soms helemaal niet.
Zeg maar Duncan.
3
Ik gebruik ook altijd VDownloader en werkt prima, er zijn heel veel van dit soort programma's maar die zijn niet altijd even betrouwbaar of bevatten soms ook spyware.
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
4
Hallo mensen,

Het is me gelukt om filmpjes te downloaden van youtube en ze te converteren naar AVI bestanden.
Ik wil graag een powerpointpresentatie maken en filmpjes invoegen.
Dit is me deels gelukt, ik voeg een filmpje in en krijg in powerpoint een voorbeeld van het filmpje te zien in de dia, als het filmpje wil starten krijg ik alleen geluid en geen beeld, wat moet ik anders instellen?
Kunnen jullie me helpen??

bedankt, Loonen.
5
@ loonen,

Heb net een testje gedaan, mp4-bestand krijg ik alleen geluid, avi-bestand krijg ik beeld en geluid.

Zelf gebruik ik PowerPoint 2010.

[edit - 21:12 - toegevoegd]

[ga naar] Bestand / Info / klik op Mediacompatibiliteit optimaliseren / in het scherm Mediacompatibiliteit optimaliseren, wordt het avi bestand geoptimaliseerd

Asl [nog] niet lukt / kijk bij Hebt u problemen met het afspelen of invoegen van media ?.
Afbeelding
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
7
@ Loonen,

:dank: voor jouw feedback, :cool: dat het is gelukt en graag gedaan :bow:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”