Plaats reactie
1
Bij het openen van mijn illustrator programma krijg ik steeds de melding "kan de toepassing niet correct starten (0xc000007b)", ik twijfel of dit te maken heeft met een slechte installatie van het programma of een virus. Bij het zoeken op internet naar info over deze foutmelding lees ik soms dat het een valse foutmelding is veroorzaakt door een virus, maar ik heb ook al gelezen dat het kan te maken hebben met een fout bij het verwijderen van een softwareprogramma en dan dit softwareprogramma opnieuw te installeren waardoor oude files die niet verwijdert zijn in conflict treden met de nieuwe files. Ik heb ooit Illustrator van mijn computer verwijdert (dat is met problemen verlopen) en opnieuw geïnstalleerd. Toch twijfel ik over deze uitleg omdat ik het heb gelezen op een site (http://www.errornerd.com/error.php?seed=0xc000007b) waar het gebruik van een softwareprogramma wordt aangeraden waarvan meerdere internetforums zeggen dat het geen betrouwbaar programma is.

Ik heb al een hijackthis, dds en combifix logje gepost op het hijackthis.nl (http://www.hijackthis.nl/forum/viewtopi ... =4&t=32512) forum en daar hebben ze me verzekerd dat het niet aan malware of een virus ligt.

Wat zou ik het best doen, illustrator opnieuw verwijderen en installeren of kan het toch aan een worm of ander probleem liggen?
2
Die foutcode is wel algemeen als je daarop zoekt bij Google en kan veel oorzaken hebben maar jij hebt dit alleen bij Adobe illustrator begrijp ik?
Als het geen virusprobleem is volgens hijackthis zou ik zeker eerst even Adobe illustrator verwijderen en opnieuw installeren.
3
Illustrator opnieuw installeren heeft het probleem opgelost. Ik vraag me nog steeds af wat er de eerste keer misging, maar het werkt nu dus dat is niet meer belangrijk en in elk geval is mijn computer nu toch gereinigd van malware. Deze thread mag bij opgelost.
4
tamoti schreef:Ik vraag me nog steeds af wat er de eerste keer misging
Je gaf zelf al aan dat er problemen waren bij het verwijderen dus zal dit de oorzaak zijn geweest dat de problemen bleven.
Toppie dat het nu opgelost is Tamoti. :good:
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”