Plaats reactie
1
Goedemiddag allereerst de beste wensen voor 2012.
Ik hoop dat mijn vraag hier goed staat.
Tijdens het opstarten kreeg ik ineens een blauw scherm er vlogen allemaal dingen voorbij en dat wat is dit nu 1 van die dingen heb ik wel onthouden hij was dingen aan het herstellen en er stond onder meer verwijderd recordsegment wie weet wat dit is nu doet het weer normaal gelukkig maar vind het toch vreemd.

Vriendelijke groet Martina
Vriendelijke groet,

Martina
2
Jij ook de beste wensen voor 2012 Martina. :good:
Martina schreef:Ik hoop dat mijn vraag hier goed staat.
Niet echt maar dit zal een moderator wel verplaatsen.

Dit scherm wat je kreeg is van checkdisk (schijfcontrole van Windows) omdat Windows blijkbaar fouten heeft gevonden.

1. U kunt Computer als volgt openen: klik op de knop Start en klik vervolgens op Computer.
2. Klik met de rechtermuisknop op het vaste-schijfstation dat u wilt controleren en klik vervolgens op Eigenschappen.
3. Klik op het tabblad Extra onder Foutcontrole op Nu controleren. Typ het wachtwoord of een bevestiging als u wordt gevraagd om het Administrator-wachtwoord of een bevestiging.
4. Schakel het selectievakje Fouten in het bestandssysteem automatisch corrigeren in als u problemen met bestanden en mappen die worden aangetroffen door de scan, automatisch wilt laten repareren. Als u dit selectievakje niet inschakelt, rapporteert de schijfcontrole enkel problemen zonder deze te corrigeren.
5. Als u een grondige schijfcontrole wilt uitvoeren, schakelt u het selectievakje Beschadigde sectoren zoeken en repareren in. Deze scan probeert fysieke fouten op de vaste schijf zelf te vinden en te repareren, en de scan kan dan ook veel meer tijd in beslag nemen.
6. Als u zowel op bestands- als of fysieke fouten wilt controleren, schakelt u zowel Fouten in het bestandssysteem automatisch corrigeren als Beschadigde sectoren zoeken en repareren in.
7. Klik op Start.

http://windows.microsoft.com/nl-NL/wind ... for-errors" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”