Plaats reactie
1
Beste mensen

Ik ben nog niet zo op de hoogte met deze site maar zou toch nog een vraag willen stellen.
Ik heb een Cd gemaakt met gegevens van de familie. Er staan allerhanden file's op nu zou ik daar een viewer op willen installeeren die al deze files aan kan. Een en ander zou dan ook vloeiender lopen en ik kan dan zonder bezwaar iemand zo'n cd meegeven ongeacht wat voor programmas er op zijn pc staan.
het gaat over de volgende file's
2 x PDF
5 x MPG
2 x GIF
2 x PPS
5 x JPEG
Ik had deze vraag al eerder hier gestelt maar kan hem niet meer terug vinden en heb er ook nog geen reactie op gehad.
2
JPEG en GIF bestand kan je standaard met de Windows viewer openen dus daar heb je geen apart programma voor nodig.
MPEG speelt mediaplayer af dus daar hoef je verder ook geen extra software voor te installeren.
PDF bestanden kan je bekijken met het gratis Foxi Reader. http://foxitsoftware.com/Secure_PDF_Reader/" onclick="window.open(this.href);return false;
PPS bestanden kan ke bekijken met het gratis programma van Microsoft Powerpoint viewer http://www.microsoft.com/downloads/nl-n ... 4eeb832823" onclick="window.open(this.href);return false;

Alle verschillende bestanden met 1 viewer laten openen is niet mogelijk.
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
3
Bedankt Forza voor de informatie

Ik ben er zelf ook al een beetje uitgekomen maar heb nog een probleem.
Ik heb al een groot aantal viewers geprobeerd inmiddels. De meeste worden
na de opdracht tot installeren gelijk op de C: drive geïnstalleerd, er waren
enkele die vroegen waar ik ze wilden hebben. dat is op de usb stick waar
de te lezen file's ook op staan om ze straks gelijk op een cd te branden.
Enkele vroegen het dus wel maar deden het niet. Ze stonden gewoon op C:
terwijl ik h: had opgegeven.
Je snapt dat ik die viewers natuurlijk wel op de cd wil hebben anders moet
ik mijn laptop er ook bij weg geven en dat was ik niet vanplan.
Weet jij hoe ik die viewer op de USB/cd kan installeren inplaats van op C:?

mvg Corsas :smileybye:
4
Hoi,

Software installeren op een USB-stick zodat je deze laten kan meebranden op een CD is niet mogelijk, de software zal dan namelijk niet meer werken op een andere PC aangezien je dan essentiële onderdelen mist.
Wat je wel zou kunnen doen is om van dit soort programma's een 'portable' versie bij te voegen, deze kan je vinden op b.v. de onderstaande website.
http://portableapps.com/apps" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Hallo Beste mensen.

Na inmiddels drie weken ploeteren zoeken formateren backupen en div. vragen aan een aantal mensen ben ik nog weinig verder gekomen met het maken van een ghost van mijn dynamische partitie van de laptop.
Ik heb veel medewerking gehad van enkele forums maar ook dat bracht me niet verder.
Het resultaat is nu;
Mijn originele schijven bij de laptop van win7/64 maken dynamisch partities aan die ik niet zondermeer
ghosten. Heb verschillende programmas geprobeerd.

Ik richt me nu op Win7 zelf om daarin een systeemkopy te maken en dat gaat wel goed tot het moment dat er een opstartschijf moet worden gemaakt, dan krijg ik een foutmelding,
Verkeerde parameter met als code 0X80070057

Ik heb ook geprobeerd met een van de drie schijven die ik bij mijn laptop kreeg op te starten maar dan word het systeem gerepareerd wat overgens wel knap is maar wat ik niet zoek.
Dat waren Systeem Recovery dvd 1 en 2 en Application and Driver Recovery Dvd.

1e Wie kan me vertellen hoe het dan verder moet? Hoe kan ik toch een opstartschijf maken. Mogelijk is dan mijn probleem opgelost, of
2e Zou ik ook een opstartschijf kunnen maken met iemand anders pc? En die dan gebruiken voor het terugzetten?
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”