Gesloten
1

De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

Image
[Maxstar EDIT] - bbcode aangepast, zodat de afbeelding getoond wordt. 
2
Dit gaat niet helemaal goed... :-\
Het logje is namelijk niet compleet, je hebt toch niet zelf het één en ander met HijackThis uitgevoerd.?

Start HijackThis als administrator op (rechtermuisknop als administrator uitvoeren) en klik op "Do a system scan and save a logfile".

Maak nu geen screenshot, maar kopieer de tekst in het kladblok bestand hier in een nieuw bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Nu staat er Hijack this is already running.
Heb geprobeerd om dit uit Programma's en ondedelen
te verwijderen,maar dat lukt niet.
4
Probeer het volgende.

1. Start de computer op in de veilige modus (info)
  • Verwijder nu HijackThis via start>configuratiescherm>software
Herstart nu de PC

2. Download HijackThis Install naar je bureaublad.
  • Hernoem HijackThisInstaller.exe naar elanne.exe
Dubbelklik op elanne.exe om de installatie te starten.

Als HijackThis is geïnstalleerd hernoem je HijackThis.exe naar elanne.exe in de volgende map C:\Program Files\Trend Micro\HijackThis

3. Start (elanne.exe) HijackThis als administrator op (rechtermuisknop als administrator uitvoeren) en klik op "Do a system scan and save a log file".

Plaats nu het logje van HijackThis wat verschijnt in kladblok, als tekst en niet als een screenshot.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
6
Nou,dat was niet geslaagd,van de wal in de sloot.
Ik kwam niet meer uit de beveiligde modus.
Gelukkig kreeg ik het adres van een p.c man.
Heeft mijn p.c. weer in orde gemaakt.
Dus ik kom hier niet meer.
7
Nou,dat was niet geslaagd,van de wal in de sloot.
Ik kwam niet meer uit de beveiligde modus.
Als je de computer opnieuw opstart kom je automatisch weer in de normale modus van Windows.
Indien je bij Msconfig /safeboot heb aangevinkt moet je deze wel weer verwijderen, anders blijft de pc inderdaad in de veilige modus opstarten.
Heeft mijn p.c. weer in orde gemaakt.
Fijn dat het verholpen is.
Dus ik kom hier niet meer.
Vanwaar niet, als ik vragen mag?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
8
elanne schreef:Nou,dat was niet geslaagd,van de wal in de sloot.
Ik kwam niet meer uit de beveiligde modus.
Gelukkig kreeg ik het adres van een p.c man.
Heeft mijn p.c. weer in orde gemaakt.
Dus ik kom hier niet meer.
Dit is niet zo netjes elanne.

Je krijgt hier advies, maar omdat het niet in een keer lukt, zeg je gelijk (Dus ik kom hier niet meer.) :-[

Groeten Wessel
9
Ik heb nu een p.c man,die mij goed kan helpen.
Wens jullie veel succes met jullie site.
Groetjes,Elanne.
12
Hi,

Net zoals Juisterr ben ik ook erg nieuwsgierig wat het probleem nu geweest is ???
M.v.g,
~*~Maaike~*~
13
Ik denk dat die p.c. man de discussie tussen Maxstar en mij goed heeft doorgenomen en uitgevoerd !

Groeten, Robert
vervoer over water, de juiste weg
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”