Sinds enige tijd heb ik het gekke probleem, dat ik de prullenbak van Gmail op mijn Android telefoon niet kan legen.
Op de webversie en in mijn Thunderbird is alles wat weggegooid is ook keurig weg, synchronisatie staat aan (ook al een keer uit gezet en weer aan).
Nieuwe berichten komen op alle drie de apparaten binnen, maar verwijderen op de telefoon.... niks.
Ik kan de berichten uit de prullenbak op de telefoon naar alle andere mappen verplaatsen, maar dat gebeurt dan alleen op de telefoon (logisch want alleen daar staan ze), maar verwijderen ho maar.
Nu zullen ze misschien na 30 dagen wel verdwijnen, zo lang heb ik het nog niet, maar het zal toch zo moeten zijn dat als ik op "nu legen" klik er gebeurt wat ik wil.
Op internet gelezen dat een oplossing is om de telefoon van portrait naar landscape te draaien, maar dat werkte niet.
Ik ben door opties heen, dus wie het weet: vertel het mij.
2
Hallo,
Er word weinig nuttige info hierover gevonden
1. je kan de prullenbak van Gmail wel handmatig leggen op je andere apparaten?
2 als je op je telefoon eens in Gmail je gegevens en cache leegt (klik vervolgens op Instellingen > Apps > Gmail > Opslag)
Er word weinig nuttige info hierover gevonden
1. je kan de prullenbak van Gmail wel handmatig leggen op je andere apparaten?
2 als je op je telefoon eens in Gmail je gegevens en cache leegt (klik vervolgens op Instellingen > Apps > Gmail > Opslag)
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie