Ik krijg bij het uitvoeren van windows updates steeds volgende fout Downloadfout - 0x80070490.
Ik heb SFC /Scannow uitgevoerd en alles in orde.
Bij DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth blijf ik steken op 3.8%. error 1168.
CBS.zip via volgende link:
https://we.tl/t-qJEDwGB1e1
Alvast bedankt
2
Hallo en welkom op PCW+
Exporteer de Component Based Servicing sleutel als hive

Exporteer de Component Based Servicing sleutel als hive
- Open het startmenu en typ het commando regedit en kies de optie als administrator uitvoeren.
- Navigeer nu naar de volgende registersleutel:
Code: Selecteer alles
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Component Based Servicing
- Klik nu met de rechtermuisknop op Component Based Servicing en kies de optie Exporteren.
- Verander het Opslaan als type in: Registercomponentbestanden (*.*).

- Sla dit bestand als 'ComponentBasedServicing' op, bijvoorbeeld op het bureaublad.
- Klik nu met de rechtermuisknop op dit bestand en kies de optie Kopiëren naar > Gecomprimeerde (gezipte) map.
- Upload dit bestand naar WeTransfer.com en plaats hier de downloadlink.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
4
Download de
Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit naar het bureaublad.
Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
- Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
- Kopieer en plak het onderstaande blauwe regel in het invoerveld en klik daarna op de knop Bestanden zoeken..
- Microsoft-Windows-EditionSpecific-Core-Package~31bf3856ad364e35~amd64~~10.0.22000.1.*
- Wacht geduldig tot de scan klaar is.
- Na de scan wordt het logbestand Search.txt aangemaakt (en geopend) vanwaar FRST64.EXE gestart is.
- Sluit dit logbestand en post het als bijlage in het volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)