! In dit forumonderdeel kunnen forumgebruikers alleen op eigen onderwerpen reageren.

1. Voor het verhelpen van problemen met Windows Update zijn vaak meerdere stappen nodig, helaas bestaat er geen all-in-one tool om dit soort problemen op te lossen.
2. Neem a.u.b. nooit instructies van gelijkaardige problemen over, dit kan averechts werken en voor problemen zorgen. Open altijd een eigen onderwerp en volg de daarin gegeven instructies op.
Plaats reactie
1
Ik krijg bij het uitvoeren van windows updates steeds volgende fout Downloadfout - 0x80070490.
Ik heb SFC /Scannow uitgevoerd en alles in orde.
Bij DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth blijf ik steken op 3.8%. error 1168.

CBS.zip via volgende link:
https://we.tl/t-qJEDwGB1e1

Alvast bedankt
2
Hallo en welkom op PCW+

Exporteer de Component Based Servicing sleutel als hive
  • Open het startmenu en typ het commando regedit en kies de optie als administrator uitvoeren.
  • Navigeer nu naar de volgende registersleutel:

Code: Selecteer alles

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Component Based Servicing
  • Klik nu met de rechtermuisknop op Component Based Servicing en kies de optie Exporteren.
  • Verander het Opslaan als type in: Registercomponentbestanden (*.*).
Afbeelding
  • Sla dit bestand als 'ComponentBasedServicing' op, bijvoorbeeld op het bureaublad.
  • Klik nu met de rechtermuisknop op dit bestand en kies de optie Kopiëren naar > Gecomprimeerde (gezipte) map.
  • Upload dit bestand naar WeTransfer.com en plaats hier de downloadlink.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
4
Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit naar het bureaublad.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Kopieer en plak het onderstaande blauwe regel in het invoerveld en klik daarna op de knop Bestanden zoeken..
    • Microsoft-Windows-EditionSpecific-Core-Package~31bf3856ad364e35~amd64~~10.0.22000.1.*
  • Wacht geduldig tot de scan klaar is.
  • Na de scan wordt het logbestand Search.txt aangemaakt (en geopend) vanwaar FRST64.EXE gestart is.
  • Sluit dit logbestand en post het als bijlage in het volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows Update problemen & SFC Scannow corrupties”