MTB.txt
Hallo, al geruime tijd werkt mijn ingebouwde wifi niet meer, bij deze wil ik wel eens weten wat het probleem zou kunnen zijn.
2
Wat is het probleem dan met de ingebouwde wifi?
Ik zie dat allebei een ip van de router hebben gekregen en verbonden zijn?
Realtek RTL8188EE 802.11 bgn Wi-Fi Adapter = Wi-Fi (Connected)
IPv4 Address. . . . . . . . . . . : 192.168.1.4(Preferred)
Realtek RTL8192CU Wireless LAN 802.11n USB 2.0 Network Adapter = Wi-Fi 2 (Connected)
IPv4 Address. . . . . . . . . . . : 192.168.1.53(Preferred)
Ik zie dat allebei een ip van de router hebben gekregen en verbonden zijn?
Realtek RTL8188EE 802.11 bgn Wi-Fi Adapter = Wi-Fi (Connected)
IPv4 Address. . . . . . . . . . . : 192.168.1.4(Preferred)
Realtek RTL8192CU Wireless LAN 802.11n USB 2.0 Network Adapter = Wi-Fi 2 (Connected)
IPv4 Address. . . . . . . . . . . : 192.168.1.53(Preferred)
‘Het is onmogelijk’, zegt trots. ‘Het is riskant’, zegt ervaring. ‘Het is zinloos’, zegt het verstand. ‘Geef het een kans’, fluistert het hart.
4
Haal de laatste drivers eens op en installeer die.
https://www.realtek.com/Download/List?c ... enu_id=297
https://www.realtek.com/Download/List?c ... enu_id=297
‘Het is onmogelijk’, zegt trots. ‘Het is riskant’, zegt ervaring. ‘Het is zinloos’, zegt het verstand. ‘Geef het een kans’, fluistert het hart.
8
Te vroeg gejuicht, op zich val de wifi nu niet meer uit maar de verbinding is toch ooooo zoooooo traag. Er klopt dus nog iets niet.
Beste resultaten met kabel
91,37 Mbps
28,13 Mbps
--------------------------------------------------------------------------
Met wifi, en ik zit maar 2m van de modem.
Downloaden Mbps
1.97
Upload- Mbps
0,81
Beste resultaten met kabel
91,37 Mbps
28,13 Mbps
--------------------------------------------------------------------------
Met wifi, en ik zit maar 2m van de modem.
Downloaden Mbps
1.97
Upload- Mbps
0,81
10
Op welke van de twee de antenne is aangesloten mag niet uitmaken? Wanneer je wifi kaart 2 sockets heeft [main] en [aux] geeft je alleen de mogelijk om zowel de interne als externe antenne te kunnen gebruiken.

11
Dat dacht ik ook maar blijkbaar toch niet, die zat op de rechtse en had daarom bijna geen verbinding, nu zit die op deze links en geen problemen, was ook zo bij de 2de wifi kaart dat ik geprobeert had, of er mort dan nog iets anders met de software zijn, nu, het werkt en laat het nu ook zo.