Plaats reactie
1
Volgens CCleaner staat er op mijn computer een verouderde versie ( 14.0.23026.0 i.p.v. 14.29.30153.0) van bovenstaand programma.

Is het nodig om de nieuwste versie installeren? En zo ja, hoe doe ik dit? Alle MS-programma's worden toch automatisch bijgewerkt via Windows Update?
2
Die bijwerking is niet echt nodig tenzij een ander programma daar om vraagt. Dus, hoeft niet manueel bijgewerkt worden, soms worden die updates automatisch via de windows update binnengehaald en bijgewerkt. Wil je toch geen aparte meldingen meer hebben, bijwerken kan geen kwaad, hé.
Ik heb een steen verlegd, in een rivier op aarde. Nu weet ik dat ik nooit zal zijn vergeten. Ik leverde bewijs van mijn bestaan. Omdat, door het verleggen van die ene steen, de stroom nooit meer dezelfde weg zal gaan!
(Bram Vermeulen)
3
Fluisteraar54 schreef: Is het nodig om de nieuwste versie installeren?
Versie 14.0.23026.0 is zowat 10 jaar oud, maar de versie die CCleaner toont is ook niet de nieuwste want dat is 14.40.33810.0.
Je kan de nieuwste versie hier ophalen: https://learn.microsoft.com/en-us/cpp/w ... w=msvc-170
Fluisteraar54 schreef: Alle MS-programma's worden toch automatisch bijgewerkt via Windows Update?
Dan moet je een instelling aanpassen, scroll naar geavanceerde opties: https://www.schoonepc.nl/windows10/wind ... iging.html
4
Denzilla schreef: Dan moet je een instelling aanpassen,
Ik dacht dat die standaard aan stond. Echter deze optie werkt sowieso niet voor de Microsoft Visual C++ versie. Want bij mij staat deze optie al jaren aan en ook hier worden die versies niet geupdate.

Zoals @Yamaha al terecht schreef, is het ook niet nodig deze versies te updaten, tenzij specifieke software dat speciaal nodig heeft en dan wordt het normaliter ofwel aangegeven ofwel door die software zelf via Microsoft geinstalleerd.

Ik gebruik zelf liever het programma Patch My PC dan CCleaner voor nieuwere versies. Met Patch My PC kun je er ook voor kiezen dingen automatisch te updaten of (zoals ik doe) aan laten geven wat geupdate moet worden en dat evt. handmatig doen.
Deze kan ook de Visual C++ updaten, maar zoals gezegd, dat is normaliter niet nodig.
Greetings, Black Tiger.
5
Ik was in de veronderstelling dat C++ en .NET updates allemaal via Windows update behoren binnen te komen. Dat blijkt dus niet zo te zijn, wel voor .NET maar niet bij C++ versies goed om te weten.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 11”