Plaats reactie
1
Goedemiddag wij zijn heel erg voorzichtig met wat we delen of plaatsen op het internet
Nu kwam ik er achter vandaag dat mijn man die instagram heeft al zijn fotos van watsapp er op staan
wat ik ook doe kan ze niet verwijderen
Vaag staat me bij dat het authomatisch verbonden is maar kan niets vinden om dat dan uit te zetten
Hoop op de goede tip om de rust weer te herstellen op dat front
vriendelijke groet Ayla
3
dank u wel voor het antwoord heb het zo ingesteld nu dus hopelijk gaat het nu goed

maar wilde ook graag weten hoe verwijder je de fotos die er al op staan op instagram

vr groet Ayla
5
Dank u wel heb inmiddels het account van mijn man verwijderd erg geschrokken wat ze allemaal authomatisch van je door krijgen
van je computer bah
vr groet Ayla
7
ayla schreef: hoe verwijder je de fotos die er al op staan op instagram
.

Je hebt het account verwijderd, dan duurt het volgens mij 90 maanden, voordat alles echt verwijderd wordt door zuckenburg en de zijnen.

Zie:
Permanente verwijdering van je account aanvragen vanaf je computer:

Ga naar de pagina Je account verwijderen. Als je via het internet niet bent aangemeld bij Instagram, wordt je eerst gevraagd om je aan te melden.
Selecteer een optie in het vervolgkeuzemenu onder Waarom wil je [accountnaam] verwijderen? en voer je wachtwoord opnieuw in. De optie om je account permanent te verwijderen verschijnt alleen als je een reden in het menu hebt geselecteerd en je wachtwoord hebt ingevoerd.
Klik op [Gebruikersnaam] verwijderen.

Als je een ander account wilt verwijderen:

Klik rechtsboven op de pagina Je account verwijderen op de gebruikersnaam.
Klik naast Profiel bewerken op en selecteer Afmelden.
Meld je aan bij het account dat je wilt verwijderen en volg bovenstaande instructies.

Je account permanent verwijderen uit Accountcentrum:

Klik linksonder op menuMeer en vervolgens op Instellingensettings.
Klik op Accountcentrum en vervolgens op Persoonlijke gegevens.
Klik op Eigendom en beheer van account en vervolgens op Deactiveren of verwijderen.
Klik op het account dat je permanent wilt verwijderen.
Klik op Account verwijderen en vervolgens op Doorgaan.

Opmerking: je kunt op dit moment mogelijk je account niet verwijderen vanuit het Accountcentrum.
Nadat je account is verwijderd, kun je je opnieuw registreren met dezelfde gebruikersnaam of deze gebruikersnaam toevoegen aan een ander account op voorwaarde dat de naam niet wordt gebruikt door een nieuwe persoon op Instagram.
Als je account is verwijderd vanwege schending van de richtlijnen voor de community, kun je je wellicht niet opnieuw registreren met dezelfde gebruikersnaam.
30 dagen na je accountverwijderingsverzoek worden je account en al je gegevens permanent verwijderd en kun je je gegevens niet meer terughalen. Gedurende deze 30 dagen blijft de inhoud onderhevig aan de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van Instagram en is de inhoud niet toegankelijk voor andere Instagram-gebruikers.
Na de start van het verwijderingsproces, kan het tot 90 dagen duren voordat het proces is voltooid. Kopieën van je inhoud kunnen na de 90 dagen achterblijven in de back-upopslag die we gebruiken om gegevens terug te halen in geval van een ramp, softwarefout of een ander geval van gegevensverlies. We kunnen je gegevens ook bewaren in verband met juridische kwesties, schending van onze voorwaarden of bescherming tegen letsel of schade. Meer informatie hierover vind je in ons privacybeleid.
11
Black Tiger schreef: Roxmarie schreef:
dan duurt het volgens mij 90 maanden

Eerder 90 dagen oftewel 3 maanden als ik me niet vergis. ;)
Lol, typfoutje! idd 3 maanden.

Excuses voor de schrik.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam