goedemiddag beste vrienden,experts
vanmiddag is mijn paswoord op de chatsite gehackt waardoor ik nu niet meer op de site kan
zou mij iemand hier kunnen helpen?
alvast bedankt
2
Ik weet niet welke chatsite je het over hebt.
Maar wij kunnen daar niet mee helpen aangezien wij geen chatsite hebben.
Het beste is dan proberen om het wachtwoord te herstellen middels de "wachtwoord vergeten" optie, als de hacker niet al het mail adres veranderd heeft.
Mocht dat wel het geval zijn dan helpt alleen nog contact opnemen met de beheerder van desbetreffende chat site.
Maar wij kunnen daar niet mee helpen aangezien wij geen chatsite hebben.
Het beste is dan proberen om het wachtwoord te herstellen middels de "wachtwoord vergeten" optie, als de hacker niet al het mail adres veranderd heeft.
Mocht dat wel het geval zijn dan helpt alleen nog contact opnemen met de beheerder van desbetreffende chat site.
Greetings, Black Tiger.
3
hoi black tiger,
bedankt voor je snelle reaktie
heb net dit op het internet gevonden:
https://issitedownrightnow.com/status/nl/chatplaza.nl
er hebben veel mensen zo te zien het probleem met inloggen
er zijn daar allang geen mods,admins,of beheerders
bedankt voor je snelle reaktie
heb net dit op het internet gevonden:
https://issitedownrightnow.com/status/nl/chatplaza.nl
er hebben veel mensen zo te zien het probleem met inloggen
er zijn daar allang geen mods,admins,of beheerders
4
Ik zie het inderdaad. Dus ik ben even verder voor je gaan kijken omdat er enkele mensen schreven dat hij voorgoed plat ligt.
Even rond neuzen leerde me dat Chatten B.V. uit Haarlem de eigenaar is van o.a. de chatplaza.nl en chatplaza.com domeinen.
Als je echter op Google naar Chatten B.V. zoekt, dan blijkt deze permanent gesloten te zijn.
Ik kan er geen verdere informatie over vinden.
Dus ik zou voor de zekerheid nog enkele dagen afwachten of er nog nieuws op de site komt of dat er nog iets gaat werken, maar ik ben bang dat het voorbij is.
Even rond neuzen leerde me dat Chatten B.V. uit Haarlem de eigenaar is van o.a. de chatplaza.nl en chatplaza.com domeinen.
Als je echter op Google naar Chatten B.V. zoekt, dan blijkt deze permanent gesloten te zijn.
Ik kan er geen verdere informatie over vinden.
Dus ik zou voor de zekerheid nog enkele dagen afwachten of er nog nieuws op de site komt of dat er nog iets gaat werken, maar ik ben bang dat het voorbij is.
Greetings, Black Tiger.