Plaats reactie
1
goedemiddag beste vrienden,experts
vanmiddag is mijn paswoord op de chatsite gehackt waardoor ik nu niet meer op de site kan
zou mij iemand hier kunnen helpen?
alvast bedankt
2
Ik weet niet welke chatsite je het over hebt.
Maar wij kunnen daar niet mee helpen aangezien wij geen chatsite hebben.

Het beste is dan proberen om het wachtwoord te herstellen middels de "wachtwoord vergeten" optie, als de hacker niet al het mail adres veranderd heeft.

Mocht dat wel het geval zijn dan helpt alleen nog contact opnemen met de beheerder van desbetreffende chat site.
Greetings, Black Tiger.
4
Ik zie het inderdaad. Dus ik ben even verder voor je gaan kijken omdat er enkele mensen schreven dat hij voorgoed plat ligt.
Even rond neuzen leerde me dat Chatten B.V. uit Haarlem de eigenaar is van o.a. de chatplaza.nl en chatplaza.com domeinen.

Als je echter op Google naar Chatten B.V. zoekt, dan blijkt deze permanent gesloten te zijn.
Ik kan er geen verdere informatie over vinden.

Dus ik zou voor de zekerheid nog enkele dagen afwachten of er nog nieuws op de site komt of dat er nog iets gaat werken, maar ik ben bang dat het voorbij is.
Greetings, Black Tiger.
5
bedankt :good:
het is te hopen dat het over binnen paar dagen weer zou werken,maar vrees ook dat het zomaar het einde zou kunnen zijn,omdat er oa ook geen admins of mods zijn
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”