Plaats reactie
274
Hahaha ik weet niet of ik dat moet geloven, een kleine drone die 250 km/u en dan zelfs nog harder gaat, maar het is sowieso wel leuk om te zien. :D
Greetings, Black Tiger.
275
Ik kom er dus net - god-non-de-ju - achter dat Via-PLEE niet meer via kanaal 200 op de Ziggo Next box / Humax zal uitzenden. Grrrr, dus geen mogelijkheid meer om vroege of late races / kwali's te programmeren en je dus altijd bent aangewezen op de App om terug te kijken. Wat een armoe! :evil:
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
276
Jammer dat je geen satelliet had anders kon je gratis via Oostenrijk kijken en evt. opnemen.
Ik kan gelukkig bijna alles kijken. Alleen de vroege races niet dan slaap ik nog. Maar dat zijn er gelukkig maar een paar. ;D
Greetings, Black Tiger.
278
Maxstar schreef: vroege races voor mij zijn de late races voor jou.... ;D
Ja zo ongeveer. Een late race is voor mij 02.00 of 03.00 uur... Maar 07.00 of 08.00 is voor mij echt te vroeg in de nacht. ;D
Een vroege race is voor mij 11.00 uur.
Greetings, Black Tiger.
281
Ik had liever een deal gezien met Ziggo en dan weer inclusief het commentaar van Olav Mol en Jack Plooij, al zullen de meningen daarover wel verschillen. Echter vind ik persoonlijk het commentaar van ViaPlay nog steeds niet te pruimen, het is allemaal zo statisch en passieloos....
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
282
iEscape schreef: SBS 9 wordt Viaplay TV en gaat Formule 1 uitzenden.
Dat is voorlopig maar 1 wedstrijd en die wordt zeer vertraagd uitgezonden (6 uur later) maar wel in zijn geheel. Het is nog niet bekend hoe ze de rest gaan doen.
Inderdaad wordt de naam wel Viaplay Tv.
Maxstar schreef: Ik had liever een deal gezien met Ziggo
Ik ook, maar dat is nog niet van tafel. Tot aan dit nieuws had Ziggo de meeste vooruitzichten. Omdat Talpa met Videoland is afgehaakt is nu De Mol met Viaplay schijnbaar in zee gegaan. Het hangt er vanaf hoeveel miljoenen die er tegen aan wenst te gooien om die rechten te krijgen.
Maar de kogel is nog altijd niet door de kerk.

Ik vind het ook alleen bijzonder jammer dat dit nu opeens weer gebeurt want dat maakt de kansen van Ziggo opeens weer een stuk kleiner. En ik ben ook liever Viaplee kwijt dan rijk, ongeacht of er een Nederlander aan mee doet zoals de Mol. Had ie zich er maar buiten gehouden. ;(
Greetings, Black Tiger.
283
Black Tiger schreef: (...) nu De Mol met Viaplay schijnbaar in zee gegaan. Het hangt er vanaf hoeveel miljoenen die er tegen aan wenst te gooien om die rechten te krijgen.
SBS heeft de Formule 1 rechten al eerder in handen gehad, zo'n twintig jaar geleden. Dus wellicht heeft De Mol nu ook weer de knip getrokken om de uitzendrechten in handen te krijgen. SBS9 wat ViaPlay gaat worden zit vooralsnog in het standaardpakket. Ik heb sterk het vermoeden dat dit zomaar een betaalde zender zal worden als ViaPlay daar de F1 zal gaan uitzenden.
284
Nee dat denk ik niet. Misschien dat hij wel nog een poging aan het doen is.
Het ziet er niet naar uit dat SBS9 een betaalzender gaat worden, er komen allerlei sportdingen in terecht, met herhalingen en nabeschouwingen en zo. Lijkt mij eerder een concurrent van Ziggo Sport te worden, maar dan om wat publiek te krijgen wat meer van F1 er in.

Echter dat zal niet helpen als de rechten van F1 naar Ziggo gaan. Dus ik blijf heel benieuwd hoe dat gaat aflopen.
Greetings, Black Tiger.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Off-topic hoekje en algemene discussies”