1
Ik had op mijn Mac zowel de classic als de nieuwe versie van Teams staan. Omdat mijn oude office versie 2016 al een tijd niet meer geüpdatet kan worden heb ik vorige week de office versie 2021 aangeschaft. Daar maakt Teams geen onderdeel vanuit. De oude office onderdelen heb ik keurig volgens de beschrijving van Microsoft verwijderd alvorens de nieuwe versie te installeren. office werkte daarna goed. Teams leek een beetje in de war als ik bij mijn werk inlogde via de Citrix receiver. Alles werkt gewoon, kan overal bij en ook vergaderingen voeren. Het enige wat niet werkt is als ik vanuit teams met de app ervoor kies om het bestand in mijn eigen persoonlijke thuisomgeving te gaan werken. Dan krijg ik ineens een melding dat ik daarvoor niet gemachtigd ben. Op mijn iMac, waar ik geen andere versie van office op heb geïnstalleerd, werkt Teams wel gewoon goed en krijg ik deze melding niet. Zal er op de een of andere manier vanuit Teams toch naar mijn oude office versie nog worden gekeken en dat hij daardoor in de war is?

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Mac OS & Apple software”