Plaats reactie
1
Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum en niet zo bekend met computerproblemen.
Ik heb Spyhunter 5 gedownload en wil dit nu terug verwijderen (wegens te duur) met behulp van de ingebouwde functie van Windows 10, maar dit lukt mij niet.
Er verschijnt steeds een bericht dat de de-installatie mislukt.
Is er een andere manier om deze te verwijderen?
Bedankt
4
Sorry abbs voor mijn later reactie? Ben er nog niet toegekomen om dit uit te proberen. Ik krijg echter de mededeling van mijn PC dat deze software schadelijk zou kunnen zijn en of ik deze wel vertrouw??

Afbeelding
Alleszins al bedankt voor de reactie
6
Hallo,

Zoals gezegd niet zo vertrouwd met programma's en problemen.
Heb FRST64 gedownload en uitgeprobeerd, maar wist niet goed wat ermee te doen.
Heb dan geprobeerd via de veilige modus SpyHunter te verwijderen en dat is mij blijkbaar gelukt.
Alleszins bedankt voor jouw bereidwillige medewerking en we horen nog van elkaar in misschien een later probleem dat zich stelt.
7
Hallo,

Mooi dat het weg is, zou je willen weten of echt alles weg is zou je toch FRST moeten uitvoeren.
Maar dit is geheel aan jou niks moet hier, hoe je ermee moet scannen.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
9
Hallo,

Heel goed ik zie nog enige restanten, die weg kunnen en nog wat opmerkingen.

1. Gebruik je Panda Dome als anti-virusscanner?

2. In een Defender uitslag zie ik:
https://go.microsoft.com/fwlink/?linkid ... terprise=0

Naam: HackTool:Win32/Passview!MTB
Pad: file:_C:\Users\dirkd\AppData\Local\Temp\Tempaa9c853d-28bc-43b3-a07e-e6793cac314a_mailpv.zip\mailpv.exe

Ik ben geen politie agent maar dit soort programma worden gebruikt om een Microsoft programma "legaal" te laten draaien.
Vaak is dat voor Office klopt dat?

3. Ga naar de map Downloads open die en sleep de FRST.exe daaruit naar je bureaublad.
Voer hierna de fix uit:

Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”