Plaats reactie
1
Bij het openen van de verkenner op de taakbalk krijg ik opeens een andere weergave te zien. Eerst kreeg ik direct toegang tot mijn eigen mappen en partities en externe schrijven.
Nu krijg ik eerst de verkenner te zien met veelgebruikte mappen (8) en eronder recente bestanden (20) .
Hoe kan ik de oude weergave van mappen en partities weer terug krijgen in de verkenner?
2
Kan je eens een screenshot plaatsen.
Ik heb een steen verlegd, in een rivier op aarde. Nu weet ik dat ik nooit zal zijn vergeten. Ik leverde bewijs van mijn bestaan. Omdat, door het verleggen van die ene steen, de stroom nooit meer dezelfde weg zal gaan!
(Bram Vermeulen)
4
Ik kan een screenshot plaatsen maar dan moet ik wel alle mappen en recente bestanden onleesbaar gaan maken omdat die privegegevens bevatten in de bestandsnaam.
5
Ga in de verkenner eens naar map-opties

Ah online nog wat screenshots voor windows 10 van mezelf gevonden.

Afbeelding

Als je bovenstaande heb gedaan kun je dit wijzigen.
Tabblad: Algemeen: Verkenner openen in - Deze pc. Dan zou het weer goed moeten zijn. En zie je hierna zoiets.


Afbeelding
6
Dank je wel @Roxmarie dit was de oplossing om de verkenner weer in de oude weergave te krijgen. :dank:
9
abbs schreef: Jawel hoor, klik op de drie ..., klik Opties, en in dat scherm kan je het aanpassen (klik Toepassen gevolgd door OK)
Ja dit weet ik abbs, maar dat bedoelde ik niet, niet meer dat de schijven en de gebruikersmappen te zien zijn. Dat is helaas veranderd in het tijdspad van Windows 11. In het begin zag het er net zo uit als in Windows 10.

De enige optie is dat je de schijven die je tegelijk met je gebruikersmappen wilt zien, vastpint en dan zie je ze daar staan.

Bij mij staat daar alleen Home en deze PC. Of je ziet dan de mappen uit snelle toegang of dus Deze pc met alle schijven.

Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”