Plaats reactie
1
Ik had problemen met window 10, de zgn. BSOD effect. Nadien ik een systeem herstel had gedaan, werkte alles prima. Op 1 punt na, bij kopieren naar een externe schijf, ging alles goed, de bestanden stonden er op.
Dus geen punt, maar wat bleek nadat ik, wat anders gedaan op de PC, namelijk een backup gemaakt van de C: schijf, bleek alles verdwenen te zijn, op de externe schijf.
Omdat ik, toch van Microsoft kon upgrade naar windows 11, dus gedaan met een schone installatie, via de site van Microsoft. Maar het probleem bleef ook in Windows 11.
1. Kan het driver probleem zijn.
2. Hardware fout.
3. Een malware in de tmp chip.
4, ik speel Warface, misschien daar iets fout.
5. Of een fout in Windows zelf.
Met een Malware en Virus scanner, geeft niets aan. (ook Windows defender niet)
Ben nog niet erg thuis in Windows 11.
3
Dank je, voor de reactie. Ik heb geen systeemherstel uitgevoerd in Windows 10, maar wel via de optie met windows opnieuw installeren met behoud van bestanden en gaf, geen verbetering. In windows 11 heb ik een schone windows 11, via de site Microsoft, met de mediatool gemaakt en via rufus op een usb stick gezet. Nu, denk ik, dat microsoft verkeerde drivers heeft geInstalleerd. Heb de gegevens van het moederbord opgezocht en deze gedownload en geinstalleerd en het blijkt dat het beter gaat. Moet nog even goed testen.
Een vraag, weet je, hoe restanten van achtergebleven drivers kunt, verwijderen?. ( Ik hou niet, van commerciele tooltjes. )
4
Hallo,

Indien Microsoft een verkeerde - of verouderde - driver heeft geïnstalleerd is het mogelijk om die te verwijderen middels pnputil. Aangezien je nu reeds de laatste drivers van de fabrikant hebt geïnstalleerd zou ik het even aankijken hoe het systeem nu werkt. Indien je weer last van crashes hebt kan je bijvoorbeeld met de tool WhoCrashed kijken wat de mogelijke oorzaak is.

Download Afbeelding WhoCrashed naar het bureaublad.
  • Dubbelklik op "whocrashedSetup.exe" om de tool te installeren.
  • Wanneer de installatie gereed is klikt u op de knop analyze.
  • Indien gereed scrolt u naar het gedeelte "Crash Dump Analysis"
  • Selecteer nu informatie hieronder en kopieer dit in uw volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Sorry voor het laat reageren, vakantie en zkh opname. Ik denk dat ik het gevonden heeft, inderdaad drivers waren niet goed en wel de sata drivers. De juiste geinstalleerd en geen problemen. (tot nu toe)
Ik weet niet of ik een andere topic aan moet maken, daarom stel ik het maar toch hier. Mijn gpu kaart geforce 1660 ti , heeft een enkel een 6 pins aansluiting, is dat genoeg voor warface te spelen, doet het al in een lagere grafisch mode. Krijg na ongeveer een 1 tot 1 1/2 uur spelen valt hij uit, na een 10 minuten wachten start het weer gewoon op. Ik heb gelezen dat deze 6 pins 75 watt met het pci-e slot is samen 150 Watt. De Psu voeding is 430 Watt. Theoretisch moet het toch wel gaan. Wat is jullie mening hierover. Bij Voorbaat Dank.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 11”