Plaats reactie
1
Even een ander probleem. Sinds vandaag krijg in mijn Outlook niet meer open. Hij verwijst naar een site van Windows waarop staat dat ik eerst outlook moet verwijderen en dan opnieuw installeren.
Wat gebeurt er dan met de mail? Ik heb Microsoft Office 365 - Word -Excel - Power Pont - OneNote 2007 met account.
Kan ik Microsoft Office zomaar verwijderen en opnieuw installeren zonder verlies van gegevens? De installatieschijf heb ik.



Groetjes.
2
In principe kan het wel, maar dat is niet altijd nodig, probeer het eerst eens als volgt.

1.) Sluit alle Office applicaties, dus Word, Excel, Outlook etc. zodat niets meer open staat daarvan.
2.) Ga naar je configuratiescherm (niet instellingen maar echt configuratiescherm). Een snelle methode is de Windowstoets+R en type daar dan "control" zonder aanhalingstekens en druk op enter.
Open daar "Programma's en Onderdelen".
3.) Zoek daar in de lijst naar Microsoft office (jouw versie) en selecteer deze met de links muisknop.
4.) Als het goed is krijg je bovenin nu keuze opties voor o.a. verwijderen en wijzigen en misschien staat er ook repareren bij. Als er repareren bij staat klik dan op repareren. Staat er alleen wijzigen en verwijderen, klik dan op Wijzigen en daarna krijg je wel de optie om te repareren/herstellen.

Is het daarna weer in orde?
Greetings, Black Tiger.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”