Plaats reactie
1
Dag, wil inloggen met digid, bij deze site, op moment zit ik hier met alleen android telefoon, en twee sim-kaartjes.
Een kaartje is van een prepaid telefoon die het op moment niet doet, en andere met internet abonnement welke ik pas sinds
kort heb. Op het prepaid kaartje staat het telefoon nummer welke bekent is bij de site, en waar de beveiliging sms
naar toe wordt gestuurd. Dus, tik op verzend sms, daarna verwissel ik de kaartjes, kijk wat de code is (duurt soms even, vraag af of
mee te maken heeft dat op moment van versturen kaart niet in werkende telefoon zit, maar da's ander verhaal), verwissel de kaartjes weer, en ben ruim binnen de 15 minuten waarin het allemaal gebeuren moet klaar, en druk op inloggen. Maar krijg vreemd genoeg melding dat langer dan 15 minuten geen activiteit op het scherm geweest is, en dus niet kan inloggen, maar opnieuw kan proberen. Zocht of er meer klachten op net waren hierover, maar verder niemand, van wat ik erover kon vinden. Vraag me nu af of mee te maken kan hebben dat pc even van het internet af is, en als een soort beveiliging, of fout, omdat niet gebruikelijk is misschien, dat iemand zo inlogt, dat dat reden kan zijn dat deze melding krijg misschien?! Zomaar nieuwsgierig-heitje .
2
Wanneer de internetverbinding is verbroken is ook de sessie voor verificatie onderbroken, dat zal dus de reden zijn waarom je die melding krijgt. Dit is inderdaad een beveiliging, dat je niet zomaar een inlogsessie bij in dit geval DigID zomaar kan hervatten nadat de internetverbinding verbroken is geweest.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Ja, vermoeden bevestigd dus, en nu i.d.d. met andere telefoon geen probleem, sms ook zo'n beetje meteen overgekomen nu.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Tablets & Smartphones”