Plaats reactie
1
Om één of andere reden krijg je geen beveiliging, en ik denk ook andere updates niet, als je de laatste versie
van dit bestuurssysteem installeert. Dus vroeg me af of dat alleen voor automatisch updaten geld, of
dat er toch een mogelijkheid is misschien, handmatig het nodige aan updates er zelf
in te zetten, nu en dan. Via koekeloer (google) vond ik niks. Hier iemand misschien?
2
Waarom denk je dat je je geen updates krijgt? Heb je dit al geinstalleerd op een "oude" pc want hier draait ie perfect op een i7 van de 5de generatie, met automatische updates.
Ik heb een steen verlegd, in een rivier op aarde. Nu weet ik dat ik nooit zal zijn vergeten. Ik leverde bewijs van mijn bestaan. Omdat, door het verleggen van die ene steen, de stroom nooit meer dezelfde weg zal gaan!
(Bram Vermeulen)
3
Hallo,

Doe het volgende eens:

Download Afbeelding Speccy naar het bureaublad en installeer deze.
  • Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.
  • Let op!!! Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.
  • Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.
  • Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".
  • In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.
  • Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
4
Wanneer Windows 11 is geïnstalleerd op eens systeem die niet voldoet aan de door Microsoft gestelde hardwarevereisten kan je inderdaad tegen problemen aanlopen met betrekking tot updates. Zo toont de installatie-assistent een melding dat het systeem niet voldoet wanneer je het systeem wilt updaten.

Afbeelding

Om Windows 11 te upgraden naar een nieuwe build kan je gebruik maken van De MediaCreationTool.bat - https://www.pcwebplus.nl/windows-11-upd ... ntool-bat/
Dit is een tooltje die via PowerShell uitgevoerd kan worden om bepaalde restricties te omzeilen.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Yamaha schreef: Waarom denk je dat je je geen updates krijgt? Heb je dit al geinstalleerd op een "oude" pc
Nee, maar was wat ik er van over vond op het net. En krijg je ook als bericht te zien tijdens de installatie, las ik. Maar lukt u dus wel, iets om even in het achterhoofd (of achter knikker) te houden. bedankt voor de info.
6
Oh, lees nu dat als 10 draait, 11 ook wil, wat video kaart aangaat, iets genaamd wddm 2.0 of zoiets, weet niet meer precies, 10 draait gewoon. Beste dat maar gewoon probeer eens, zie ik het vanzelf, of niet, weet nog niet. Deze op slot maar mij betreft. Nogmaals een bedankje maar, toch even eerst maar één en ander herzien in wat ik zal gaan proberen wel en niet, en wanneer misschien.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 11”