Plaats reactie
78
Wordt kunstmatig afgeknepen tot deze snelheid, net als dat je extra GB's kan bijkopen, kan je extra snelheid kopen. Budget mobiel heet het, als goed begrepen heb was dit abonnement eerst veel sneller, geen idee hoe snel, zie andere aanbieders makkelijk over honderd geven via 4G. Dit was eerst, als goed begrepen heb 45 GB per maand en ook een snelheid vergelijkbaar met andere aanbieders, nu limiet van 4GB per dag, en dus lagere snelheid maar bijna 3 keer zoveel dus aan data. Misschien wel gezien de reclames langs de weg. ....Beetje naar tevredenheid geantwoord zo hopelijk, anders laat u het me maar weten, als nog wat is ?!


PS Als hele dag zowat erop zit, kom ik nog niet tot de helft. Als heel sporadisch een groot bestand moet downloaden, moet het even in gedeeltes over meer dagen, één keer iets dat in twee delen moest. Verder merk ik voor mijn gebruik geen verschil in vergelijking met 75 of 100 die het via kaartje was, maar dat was me al opgevallen toen 5 mbps dongel gebruikte. Maar geen optie voor zwaardere gebruikers dus. Maar voor mij in mijn uppie, mwah, of eigenlijk dik tevree. Groeit mij "ook niet" op de rug.

Had zin om even langdradig er nog wat over door te emmeren, hoop op wat verdraagzaamgheid van lezer, alvast misschien bedankt.
Laatst gewijzigd door Geert2 op 24 mei 2023 22:30, 2 keer totaal gewijzigd.
80
Klopt, ik heb die ook al een paar dagen.
Afbeelding

Maar zal vermoedelijk na de aboverhoging de snelheid gaan terug zetten. Want 80 euro per maand begin ik toch te gek voor woorden te vinden voor wat TV en internet.
Greetings, Black Tiger.
82
Voor jouw abo is alleen de uploadsnelheid omhoog gegaan, de downloadsnelheid zou hetzelfde blijven dus dat is precies zoals het zijn moet.
Zoals gezegd, goede kans dat ik daar ook naar toe ga.
Greetings, Black Tiger.
83
Black Tiger schreef: Maar zal vermoedelijk na de aboverhoging de snelheid gaan terug zetten. Want 80 euro per maand begin ik toch te gek voor woorden te vinden voor wat TV en internet.
Ik ben ook van plan om te downgraden naar een goedkoper abonnement, ook ik neig naar "start" aangezien het 10 euro per maand scheelt qua kosten. Dan maar wat langer wachten op een download, sowieso ben geen fanatiek downloader meer via o.a. Usenet dus wat dat betreft is 100 Mbit/s eigenlijk genoeg. Toen ik dat nog wel was had ik eind 2004 net een nieuw modem van Casema met een 1 Mbit/s verbinding.. ;D


Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
84
Ja dat internet compleet is leuk, maar ik heb ook nog TV Compleet erbij. Volgens mij kan ik dan alleen nog kiezen voor internet start.
Maar 100 mbit is genoeg inderdaad, ik download ook niet meer zoveel als vroeger en voor Netflix etc. te streamen is het ook voldoende.
Greetings, Black Tiger.
86
De telefoon heb ik al om gezet, die gaat officieel per 1 mei naar Cheapconnect, daar betaal ik 8,95 per jaar i.p.v. enkele euro's per maand. Voor die datum is gekozen omdat ik nog 2 andere voip nummers heb die op die datum elk jaar verlopen dan heb ik ze bij elkaar. En het is nog voor de prijsverhoging van 1 juli. ;)
Moet je natuurlijk wel een voip modem of voip router hebben, en dat doet m'n Fritzbox prima.

Viaplee heb ik niet, althans.... wel op alternatieve wijze maar wordt alleen gebruikt voor F1, voor de rest is hier samen met de dochters een deling van HBO Max, Disney, Netflix en Amazone Prime Video, dus genoeg keuze over.
Met de mobiel ben ik weer terug naar T-Mobile, vond ik toch fijner werken, met name hier in de grensstreek waar juist op de plekken waar ik wel eens kom de T-Mobile ontvangst beter is.
Greetings, Black Tiger.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Off-topic hoekje en algemene discussies”