Plaats reactie
1
hallo

ik heb windows 10 opnieuw geïnstalleerd in begin geen problemen is een schone installatie.

Afbeelding

en ik krijg nu de melding deze app kan niet worden uitgevoerd op uw pc.
ik weet mij geen raad meer
ik kan door die melding geen programma,s meer openen
groet: John
4
Hallo en welkom op PCW+

Het gaat om een schone installatie van Windows, maar heb je de nieuwe installatie van Windows 10 uitgevoerd met de laatste ISO (22H2)? Of een oudere versie en daarna het systeem van de laatste updates voorzien? Zo ja, bepaalde builds hadden een vreemde bug die het ingestelde gebruikersaccount corrumpeerde inclusief deze foutmelding.

Controleer als eerste het volgende: of je de mogelijkheid hebt om het scherm Instellingen van Windows te openen. Dit kan via de toetscombinatie Windows-toets + i, ga vervolgens naar Accounts en geef even aan met welk account je nu inlogt. Een lokaal account of een Microsoft-account?

Doe ook even het volgende: open de opdrachtprompt als administrator en voer het volgende commando uit.

Code: Selecteer alles

net user
Welke accounts worden hier getoond?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Misschien ook even melden welke pc (model, type, cpu,...) je hiervoor gebruikt.
Ik heb een steen verlegd, in een rivier op aarde. Nu weet ik dat ik nooit zal zijn vergeten. Ik leverde bewijs van mijn bestaan. Omdat, door het verleggen van die ene steen, de stroom nooit meer dezelfde weg zal gaan!
(Bram Vermeulen)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”