Plaats reactie
1
Hoe weet een zekere tweedehands site, dat ik een telefoon heb gekocht, al was het op de betreffende site.
Nummer lijkt me sowieso niet dat ze weten. Maar krijg als beveiliging melding dat ik een bericht zal ontvangen op sus merk telefoon uit jaar
zoveel. Heb hun nooit een ander nummer bekent gemaakt. Snap dat veel automatisch kan tegenwoordig (hoe is een tweede), maar dit toch best raar, of ligt dat aan mij. Proberen te googelen, maar krijg met termen, zoals u wel raden kan niet echt iets wat meer gericht hiervoor.
3
Da's toch enge ontwikkeling (zoveelste), dat daar zelf geen keuze in heb!? Maar zal link proberen eerst door te lezen als tijd eens vind misschien. Voor wie er maar oren naar mocht hebben misschien verder nog.
5
Ja, of je ziet de bewuste telefoon of wat anders wat je gezocht hebt ook in de advertenties van je kranten-app staan. Het helpt om van marktplaats niet de app te installeren, evenals van bol.com. In de browser heb ik een addblocker, dan heb ik er toch iets minder last van. En daar zie ik nu staan (advertentie wordt geladen) :) Dus in de krantenapp.

Maar je hebt er helaas weinig keuze in, (Big Google, Microsoft etc etc etc is watching you, door al die lekkere koekjes.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiliging & Privacy”