Plaats reactie
1
Hoi, ik krijg dikwijls als ik inlog op (bijv.) Marktplaats de melding: (in rood weergegeven) 'Het volgende is fout gegaan' en vervolgens: 'Geen e-mailadres ingevuld'.
Dit terwijl alle gegevens automatisch ingevuld zijn.
Als ik dan nogmaals klik op Inloggen werkt het wel.
Het lijkt alsof m'n inloggegevens, die er meteen al staan, niet op tijd herkend worden (pas na 'n paar seconden).

Weet iemand waardoor dit komt?

Bvd
Frans
4
Ik ben maar 'n leek en weet niets van aparte wachtwoordbeheerder en/of bijbehorende browserextensie, maar de browser is Microsoft Edge.
6
Microsoft Edge resetten is gebeurd, maar toch nog hetzelfde probleem.
Het vreemde is dat ik bij het (autom.) inloggen alle gegevens, zoals email en wachtwoord, ingevuld zie staan en toch moet ik 2x inloggen, omdat ik bij de eerste keer de melding: 'Geen e-mailadres ingevuld' krijg.
Moet misschien even vermelden dat ik vaak Ccleaner laat draaien na het internetten?

Frans
9
fransie schreef: Microsoft Edge resetten is gebeurd, maar toch nog hetzelfde probleem.
en
fransie schreef: Het vreemde is dat ik bij het (autom.) inloggen alle gegevens, zoals email en wachtwoord, ingevuld zie staan
Als dat nog steeds het geval is, dan is ie niet goed genoeg gereset.

Misschien eens even met een andere browser proberen? Firefox of Chrome. Je kunt ze altijd nadien weer de-installeren.
Greetings, Black Tiger.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”