Plaats reactie
1
Of het mogelijk is iemand op een negeer-lijst te zetten, al dan niet tijdelijk, en zo ja, hoe dat hier te doen, als iemand dat uit zou willen leggen a.u.b. zou mooi zijn.

Ps Deze vraag eerder gesteld, hier gebeurt dat dus ook al, vragen worden verwijderd zonder verder één woord erover, beetje nadere verklaring er bij zou toch wel op zijn plaats zijn denk ik, "vanwege te grof taalgebruik" "vanwege te omslachtig" "vanwege te fijn taalgebruik" "vanwege info makkelijk op net te vinden" .........iets! Te lomp . Als degene wil weten wat ik echt over 'm denk, als het dezelfde moderater is als op vorige forum, want dan is dit al de tweede keer vlak achter elkaar, geeft die maar een seintje.
2
Geert2 schreef: Of het mogelijk is iemand op een negeer-lijst te zetten, al dan niet tijdelijk, en zo ja, hoe dat hier te doen, als iemand dat uit zou willen leggen a.u.b. zou mooi zijn.
Ga naar je Gebruikerspaneel > klik links op Vrienden en vijanden.

Ps Deze vraag eerder gesteld, hier gebeurt dat dus ook al, vragen worden verwijderd zonder verder één woord erover, beetje nadere verklaring er bij zou toch wel op zijn plaats zijn denk ik, "vanwege te grof taalgebruik" "vanwege te omslachtig" "vanwege te fijn taalgebruik" "vanwege info makkelijk op net te vinden" .........iets! Te lomp . Als degene wil weten wat ik echt over 'm denk, als het dezelfde moderater is als op vorige forum, want dan is dit al de tweede keer vlak achter elkaar, geeft die maar een seintje.
Daar is netjes op geantwoord hoor: viewtopic.php?p=196620#p196620
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
3
Ja, nadat ik er extra om vroeg, had trouwens niet door dat dat moderator was die antwoordde daarop. Dus iid, zie nu dat uiteindelijk wat uitleg bij is, of ik er mee eens ben een tweede, maar laat maar, of voor mijn bescheiden mening op mijn beurt ook plaats is betwijfel ik.
5
Geert2 schreef: had trouwens niet door dat dat moderator was die antwoordde daarop.
Dat kun je bij iedereen in het profiel links naast een bericht zien wat de functies zijn. Bij mij staat er moderator en netwerken. Daarnaast PCW+ Teamlid, de meest teamleden zijn ook moderators.

Afbeelding

Ik was overigens niet degene die het verwijderd had, maar was het er wel mee eens (net als anderen van het team). Over moderatoracties doen we op dit forum niet discussieren. ;)
Greetings, Black Tiger.
6
Ja, ik zag het staan later, weet dat daar meestal staat, even niet op gelet gewoon. Hele discussies over verwijderen snap ik, maar komt mijn idee wel wat cru over, als bericht ineens verdwenen is. Ook kan zijn dat je iets wilde weten, maar vergeet wat, doordat het zomaar verdwenen is, en je later op één of andere manier toch problemen daardoor ondervind. Als je je vraag op een forum hebt staan kan dat voor mij (om maar even alleen voor mezelf te spreken) tevens als geheugen steun werken, Speur ik weer naar oplossing voor een probleem, waar zelf eerder een idee had waar mogelijk aan kon liggen, maar later weer vergeten ben, en kom dan misschien niet meer op dezelfde ingeving. Om alles nog eens extra hier ergens in een tekst bestand op te slaan, voor mij wordt nogal een omslachtige bedoening allemaal. Om toch één keer proberen uit te leggen hoe hier beetje in sta.

Ps Misschien dit een mogelijkheid, laat de titel staan, met verzoek tekst op andere manier, naar richtlijnen van het forum, opnieuw te verwoorden, misschien zelfs met de eerdere tekst nog intact de eerste keer bij het aanklikken van het topic, zal technisch mogelijk moeten zijn lijkt me, maar zelf niet een idee hoe dat dan verder in zijn werk zou gaan. Slechts een suggestie.

Hoop dat beetje begrijpelijk uitéén gezet is zo, anders spreken we gewoon elkaars taal niet, dan lijkt me beter dat maar weer (zal aan mij liggen zeker, maar hou vast aan geloof dat ergens een forum is waar ik een beetje op mijn plek zal zijn) naar een ander forum op zoek ga. Even goeie, wat mij betreft, vrienden.
7
Maxstar schreef:
Soms is het gewoon praktisch, als iemand je afleid, terwijl je iets opgelost probeert te krijgen is het een handige optie. Niet om op iemands tenen te trappen. Doe het meestal ook maar tijdelijk. Sommigen zijn misschien gevoelig er voor, al komt het van een vreemde op het net, mij dan in dit geval (misschien des te meer nog, dat dat nou niet iets is om je wat van aan te trekken, maar voorzichtigheidshalve dan toch maar). Vraag me af of degene het dan ook weet. Loopt die een vraag te beantwoorden misschien, terwijl die bij de negerende niet eens in beeld komt, ook maar weer moeite voor niks, beetje sneu wel. Nou ja, dat voor andere keer misschien eens. Bedankt voor het vragen, zie dat toch ook een soort van belangstelling, altijd leuk.
8
Maxstar schreef:
De mogelijkheid voor het negeren is er inderdaad, maar waarom zou je iemand willen negeren op het forum?


Soms is het gewoon praktisch, als iemand je afleid, terwijl je iets opgelost probeert te krijgen is het een handige optie. Niet om op iemands tenen te trappen. Doe het meestal ook maar tijdelijk. Sommigen zijn misschien gevoelig er voor, al komt het van een vreemde op het net, mij dan in dit geval (misschien des te meer nog, dat dat nou niet iets is om je wat van aan te trekken, maar voorzichtigheidshalve dan toch maar). Vraag me af of degene het dan ook weet. Loopt die een vraag te beantwoorden misschien, terwijl die bij de negerende niet eens in beeld komt, ook maar weer moeite voor niks, beetje sneu wel. Nou ja, dat voor andere keer misschien eens. Bedankt voor het vragen, zie dat toch ook een soort van belangstelling, altijd oké.
9
Geert2 schreef: Vraag me af of degene het dan ook weet. Loopt die een vraag te beantwoorden misschien, terwijl die bij de negerende niet eens in beeld komt, ook maar weer moeite voor niks, beetje sneu wel.
Wanneer iemand op negeren staat in jouw account zullen andere forumgebruikers dat niet zien. Diegene zal dan het gewone topic zien en daarop kunnen antwoorden. Indien eenmaal geplaatst zie jij dat antwoord niet, maar een melding dat er iemand heeft gereageerd die op de negeerlijst staat. Hieronder een screenshot met een voorbeeld hoe dat dan wordt weergegeven.

Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Forum feedback & mededelingen”