Plaats reactie
1
het menu dat opent bij rechtsklikken in windows 10 op een foto op de externe schijf van mn fototoestel is compleet veranderd !
Ik kan dus niet meer knippen en plakken en de tool verwijderen is ook verdwenen. Maw ik kan dus via deze weg geen foto’s meer verwijderen .
Weet iemand hoe ik dat terug kan instellen?
dank bij voorbaat
2
Doet dit zich alleen voor op de externe schijf van het fototoestel? Vertel ook even welke schijf dat is, merk type etc. Heb je bij andere schijven waar ook foto's op staan wel de opties knippen, plakken en verwijderen?
3
bedankt voor je antwoord Denzilla, het is een toestel van Sony. Het probleem doet zich voor sinds ik per ongeluk foto's gewist had op het toestel en ze proberen heb terug te halen met Recuva.
4
Wat is het type van de Sony en de geheugenkaart?
Heb je Recuva gebruikt met de Sony aangesloten of een geheugenkaartlezer?
Dit is wel belangrijk om te weten vermits Recuva iets met toegangsrechten heeft gedaan waardoor knippen, plakken en verwijderen niet beschikbaar is.
6
beste Denzilla, de Sony is een Cyber shot DSC - RX 100.
Ik sluit hem dus altijd aan op de pc om foto’s over te zetten, nooit met een geheugenkaartlezer.
veel dank alvast voor het antwoord.
7
De Sony ondersteunt de volgende formaten van geheugenkaarten SD, SDHC, SDXC.

Heb je een geheugenkaartlezer ter beschikking om de geheugenkaart mee uit te lezen? Ik vraag dit om te controleren of er dan wel een mogelijkheid is voor het knippen, plakken en verwijderen van foto's.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”