Plaats reactie
1
Hallo, Ik wil een laptop kopen woon in Duitsland eenvoudiger om het hier aan te schaffen.

Mijn vraag: kan de ingestelde taal omgezet worden naar Nederlands zodat de uitrolmenu's ook in het Nederlands staan?

M vr gr

Wil
3
doorgaans wordt windows pas geïnstalleerd op een nieuwe laptop als je 'm voor het eerst aanzet.
de eerste vraag die je dan krijgt voorgeschoteld is die over welke taal moet worden ingesteld.
in meeste in europa verkochte pcs staat nederlands ook in het standaard installatie pakket.
mocht dat niet zo zijn, dan gaat de tip van maxstar werken.
6
Klopt helemaal wat Roxmarie zegt, goed opletten voor het keyboard.
Wat ik altijd doe bij een nieuwe laptop/pc voor mijn klanten: de pc een eerste keer volledig doorstarten, ongeacht taal enz. Zo staat de licentie digitaal geactiveerd. Daarna installeer ik een schone nieuwe windows vanop een usb-stick (media creation tool). Zo ben ik altijd met een nieuwere versie (minder updates), wordt ie automatisch geactiveerd en ben ik van alle bloatware (fabrieksapps) af.
Ik heb een steen verlegd, in een rivier op aarde. Nu weet ik dat ik nooit zal zijn vergeten. Ik leverde bewijs van mijn bestaan. Omdat, door het verleggen van die ene steen, de stroom nooit meer dezelfde weg zal gaan!
(Bram Vermeulen)
7
Een QWERTZ toetsenbord is inderdaad iets om op te letten zoals @Roxmarie aangeeft, daar had ik even niet aan gedacht en het hinderlijkste is wel de plek van de Z en de Y toets die verschilt.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Aankoopadvies voor nieuwe computers, laptops en overige hardware”