Een vriend van me is er per ongeluk in getrapt.
Resultaat is dat toen ze hij het abo opgezegd had, dit wel netjes in al zijn schermen kwam te staan.
Hij had ook de automatische afschrijving op Paypal stop gezet op tijd.
Echter het resultaat is dat NA die stopzetting, Total AV een bedrag van over de 119 euro toch nog van zijn toen nog gekoppelde creditcard heeft weten af te schrijven.
Abo opzegging is niet mogelijk, loop je tegen een foutmelding aan.
Bij email uitwisseling over het probleem krijg je alleen maar reklame om te blijven, maar geen hulp.
Voorbeeld:
Wat daar staat is inderdaad gebeurd. Ze hebben 119 euro onterecht van de creditcard gehaald maar hem in het systeem wel als wanbetaler gezet.Hebt u gezien dat u geen advertenties meer blokkeert?
Helaas is uw Total Adblock-premiumabonnement opgeschort vanwege betalingsachterstand.
Maar maak u geen zorgen, we kunnen de draad snel weer oppakken.
Gebruik de onderstaande link om opnieuw te activeren en een enorme loyaliteitskorting te krijgen.
Klik hier om vandaag nog opnieuw advertenties te blokkeren
Vergeet niet dat u met premium toegang advertenties kunt blokkeren op uw computer, laptop en zelfs smartphone onderweg.
Daarnaast kunt u ook profiteren van bekroonde antivirusbescherming, zonder aanvullende kosten.
Waar wacht je nog op? Neem het heft over uw online surfervaring opnieuw in handen.
Dus een stel dieven beticht de gedupeerde van wanbetaling??? Het moet niet gekker worden.
Er zijn allemaal screenshots aanwezig van de tijdige stopzetting van het abonnement, er is 0 toestemming geweest om nog bedragen af te schrijven. Inmiddels lopen er klachten bij zowel Paypal alsook Visa.
Er is een reactie op zijn negatieve bericht op Trustpilot (waar meer mensen staan met dezelfde ervaring), die aangeeft dat hij via een link zijn account kan verwijderen.
Echter die link werkt wel, maar bij versturen is er een foutmelding, dus er is niets te verwijderen.
Nog even los van het feit dat hij daar dan nog altijd die 119 euro niet mee terug heeft.
Daar blijven zogenaamde "account managers" zoals ene Dean en ene Alex (klantenservice) bijvoorbeeld, alleen maar met meer reclame op reageren, zonder op het probleem van de door TotalAV verduisterde 119 euro in te gaan.
Want ik neem aan dat als je tijdig opgezegd hebt, daar bewijzen van hebt, zelfs automatische betalingen tijdig zijn stopgezet en dan nadien toch geld afgehaald wordt, zonder enige bereidwilligheid om dat terug te betalen, men van verduistering kan spreken.
De ene zegt je bent wanbetaler, de andere zegt dat ze allerlei gratis diensten op het account geactiveerd hebben om hem als klant te houden. Terwijl hij uitdrukkelijk had geschreven zijn geld terug te willen.
Mijn advies. Zorg dat je verre blijft van TotalAV en TotalAdblock (zelfde bedrijf).
P.s. indien nodig kan ik screenshots als bewijs leveren. Dit is geen bashen maar waarschuwen.
Zie ook andere mensen met dezelfde ervaringen op Trustpilot.