Plaats reactie
16
Insgelijks fijne jaarwisseling & genieten.
Maxstar schreef: maar de oliebollen en appelbeignets zijn nog op tijd gereed....
Worden ze ook op verzoek verstuurd ::)
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
18
Die zien er prachtig uit, de eerste keer dat ik die dingen zelf ga bakken moet nog komen, en komt niet vrees ik. Eet smakelijk, en een goede jaarwisseling.
19
@Maxstar - die oliebollen en appelflappen zien er niet allleen schitterend uit, maar zullen ook perfect van smaak zijn.

Klik op de afbeelding]

Afbeelding
Fulltime forumbeheerder overdag, astronaut en kwantumfysicus 's nachts.
20
Had ik ook nog willen maken die appelbeignets. Is er niet meer van gekomen, erg rustig hier thuis.
Maar de oliebollen staan nu wel te rijzen, dus als het goed is straks genieten. ;D
Greetings, Black Tiger.
21
Afbeelding
Ik heb een steen verlegd, in een rivier op aarde. Nu weet ik dat ik nooit zal zijn vergeten. Ik leverde bewijs van mijn bestaan. Omdat, door het verleggen van die ene steen, de stroom nooit meer dezelfde weg zal gaan!
(Bram Vermeulen)
23
@Yamaha Ik heb het een paar keer geprobeerd om dat gordijn naar links te trekken, maar dan verschijnt er een verbodsbord:

Afbeelding

Nou ja, dan blijf ik wel in 2022 hangen.

Voor alle anderen: de beste wensen voor het nieuwe jaar!
24
Maxstar schreef: Beetje drukke oudejaarsdag maar de oliebollen en appelbeignets zijn nog op tijd gereed....

Iedereen een hele fijne jaarwisseling gewenst! :happy-newyear:

Afbeelding
Ik zou dolgraag de foto's willen plaatsen hoe de oliebollen en appel enveloppen eruit zagen die mijn vrouw heeft gebakken maar deze waren al op voordat ze foto's ervan kon maken ;D ;D
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
25
Maxstar schreef: Ik dacht dat ik laat was, maar jij bakt de oliebollen dus bijna à la minute.... ;D
Nee dat valt wel mee. Het was 21.30 bijna toen ik dat schreef en ze moesten nog tot 21.45 rijzen. Dus ik ben om 21.50 beginnen te bakken, wel een uurtje mee bezig geweest (had veel deeg) maar was toch ruim om tijd om 22.45 klaar. Vorig jaar was ik later, toen was ik om 23.30 klaar. :)
Greetings, Black Tiger.
27
porrelaar schreef: Nou ja, dan blijf ik wel in 2022 hangen.
Ik ook, het lukt mij ook niet hoor porrelaar.
Maar het klokje met datum staat toch echt op 1-1-2023 op de computer.
Dus van harte welkom in het nieuwe jaar, porrelaar. (en dat rijmt!) :)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Forum feedback & mededelingen”