Plaats reactie
1
Ik heb Windows 11 naast Windows 10 in dual boot geïnstalleerd en dit werkte goed. Na het installeren van Windows 11 22H2 zijn alle USB poorten ineens dood, niks werkt meer na een boot in Windows 11. Kan niet eens inloggen zelfs het numlock lampje gaat niet branden op het toetsenbord.

Als ik opstart in Windows 10 22H2 die ik eerst heb geupdate geen problemen en kan ik gewoon inloggen. Mijn externe schijven worden herkend en kan ik alles doen. Hoe weet ik niet maar Windows 11 is na 22H2 raar gaan doen. Hoe kan ik dit terug draaien en dat ik niet de dual boot met Windows 10 beschadig?

Deze pc is geschikt voor Windows 11 en de dual boot was een upgrade naar 11 om te proberen.

Graag hulp hoe ik dit kan oplossen.
3
Met alle usb apparatuur los en alleen toetsenbord en muis start Windows 11 goed op en doen alle usb poorten het als ik er een usb stick insteek.

Sluit ik alles op usb weer aan werkt het alleen in Windows 10 en is alles in Windows 11 weer dood. Geen toetsenbord muis helemaal niks.
5
Het probleem is gevonden, zodra ik alles aansluit op de usb hub gaat het goed tot ik Windows 11 opnieuw start.

Sluit ik de externe schijven aan op de usb poorten van het moederbord gaat ook alles goed.

Morgen ga ik een nieuwe usb hub bestellen.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 11”