Ik heb nu de farbar recovery scan tool laten draaien. Hier de resultaten
2
Hallo,
Ik ga de logjes doornemen, maar ik had ook nog een vraag:
Krijg je een melding of iets als je iets wilt downloaden?
Ik ga de logjes doornemen, maar ik had ook nog een vraag:
Krijg je een melding of iets als je iets wilt downloaden?
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
4
Stap 1.
Weg gaan naar Programma's en onderdelen:
Stap 2.
Zet via de USB-stick de fixlist (staat als bijlagen onderop) op dezelfde locatie als FRST op de laptop en voer het dan uit.
Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
Weg gaan naar Programma's en onderdelen:
- Klik Windows knop plus R tegelijk in. . Type appwiz.cpl in en klik OK.
- Zoek de volgende programma's, klik met je rechtermuis knop erop en kies Verwijderen.
- WebAdvisor van McAfee
- Volg de de-installatie instructies van het programma zelf op.
- Start indien nodig opnieuw op.
Stap 2.
Zet via de USB-stick de fixlist (staat als bijlagen onderop) op dezelfde locatie als FRST op de laptop en voer het dan uit.
Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
- Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Als administrator uitvoeren.
- Druk op de Fixen knop.
- Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
- Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
6
Hallo,
Dan gaan we het anders doen.
Zet via de USB-stick de fixlist (staat als bijlagen onderop) op dezelfde locatie als FRST op de laptop en voer het dan uit.
Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
Dan gaan we het anders doen.
Zet via de USB-stick de fixlist (staat als bijlagen onderop) op dezelfde locatie als FRST op de laptop en voer het dan uit.
Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
- Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Als administrator uitvoeren.
- Druk op de Fixen knop.
- Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
- Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
9
Hallo,
Voer dit uit op de laptop:
Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
Klik Windows knop plus R tegelijk in.
"Uitvoeren" opent vul daar Notepad in en klik daarna op "OK", Kladblok opent.
Kopieer onderstaande code en plak dat in "Kladblok"
Ga naar Bestand - Opslaan als.
Kies als locatie, waar ook de tool FRST staat (C:\Users\HP\Desktop\PCwebPlus)
Bij "Bestandsnaam" zet je: fixlist.txt
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden.
Voer dit uit op de laptop:
Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
Klik Windows knop plus R tegelijk in.
"Uitvoeren" opent vul daar Notepad in en klik daarna op "OK", Kladblok opent.
Kopieer onderstaande code en plak dat in "Kladblok"
Code: Selecteer alles
start::
CreateRestorePoint:
CloseProcesses:
(C:\Program Files\McAfee\WebAdvisor\servicehost.exe ->) (McAfee, LLC -> McAfee, LLC) C:\Program Files\McAfee\WebAdvisor\uihost.exe
(services.exe ->) (McAfee, LLC -> McAfee, LLC) C:\Program Files\McAfee\WebAdvisor\servicehost.exe
HKLM-x32\...\Run: [] => [X]
R2 McAfee WebAdvisor; C:\Program Files\McAfee\WebAdvisor\ServiceHost.exe [808728 2022-07-20] (McAfee, LLC -> McAfee, LLC)
2022-11-30 21:45 - 2022-07-13 11:27 - 000000000 ____D C:\Program Files\McAfee
2022-11-30 21:45 - 2022-07-13 11:25 - 000000000 ____D C:\ProgramData\McAfee
WebAdvisor van McAfee (HKLM-x32\...\{35ED3F83-4BDC-4c44-8EC6-6A8301C7413A}) (Version: 4.1.1.737 - McAfee, LLC)
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-2830616629-2001185450-2031430669-1001_Classes\CLSID\{88B20FC8-EBD6-4181-B5F6-50F45BFF722E}\InprocServer32 -> C:\Users\HP\AppData\Local\Microsoft\EdgeUpdate\1.3.167.21\psuser_64.dll => Geen bestand
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-2830616629-2001185450-2031430669-1001_Classes\CLSID\{997809F3-33FD-4FD6-A2ED-CEF50F3263B1}\InprocServer32 -> C:\Users\HP\AppData\Local\Microsoft\EdgeUpdate\1.3.169.31\psuser_64.dll => Geen bestand
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-2830616629-2001185450-2031430669-1001_Classes\CLSID\{BFBE0943-74C5-40E0-9E80-0B808109E95D}\InprocServer32 -> C:\Users\HP\AppData\Local\Microsoft\EdgeUpdate\1.3.163.19\psuser_64.dll => Geen bestand
FirewallRules: [{9818DC23-A960-4E24-8E17-B5079F042834}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\SpotifyAB.SpotifyMusic_1.192.647.0_x86__zpdnekdrzrea0\Spotify.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{7463FF42-A660-4278-AFE1-D9D6122CE018}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\SpotifyAB.SpotifyMusic_1.192.647.0_x86__zpdnekdrzrea0\Spotify.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{FA204332-17E3-4961-B1BD-5F17949986FA}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\SpotifyAB.SpotifyMusic_1.192.647.0_x86__zpdnekdrzrea0\Spotify.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{0A473F55-9231-401F-BEB9-F2F4F988AF2E}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\SpotifyAB.SpotifyMusic_1.192.647.0_x86__zpdnekdrzrea0\Spotify.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{3F27CC32-4F02-4DE0-B40F-DC0D25FA2EA0}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\SpotifyAB.SpotifyMusic_1.192.647.0_x86__zpdnekdrzrea0\Spotify.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{9551622F-0045-420B-AD8D-F042F0F04D22}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\SpotifyAB.SpotifyMusic_1.192.647.0_x86__zpdnekdrzrea0\Spotify.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{F55C57CF-04DD-4431-815A-EA810B4B5FDD}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\SpotifyAB.SpotifyMusic_1.192.647.0_x86__zpdnekdrzrea0\Spotify.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{3F52A9ED-DE01-4F91-8AD6-23BE98F68978}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\SpotifyAB.SpotifyMusic_1.192.647.0_x86__zpdnekdrzrea0\Spotify.exe => Geen bestand
EmptyTemp:
Reboot:
end::
Kies als locatie, waar ook de tool FRST staat (C:\Users\HP\Desktop\PCwebPlus)
Bij "Bestandsnaam" zet je: fixlist.txt
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden.
- Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Als administrator uitvoeren.
- Druk op de Fixen knop.
- Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
- Upload dit log bestand weer en plaats de link.
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
10
Fix resultaat van Farbar Recovery Scan Tool (x64) Versie: 11-12-2022
Gestart door HP (12-12-2022 17:18:35) Run:1
Gestart vanaf C:\Users\HP\Desktop\PCwebPlus
Geladen Profielen: HP
Boot Modus: Normal
==============================================
fixlist inhoud:
*****************
start::
CreateRestorePoint:
CloseProcesses:
(C:\Program Files\McAfee\WebAdvisor\servicehost.exe ->) (McAfee, LLC -> McAfee, LLC) C:\Program Files\McAfee\WebAdvisor\uihost.exe
(services.exe ->) (McAfee, LLC -> McAfee, LLC) C:\Program Files\McAfee\WebAdvisor\servicehost.exe
HKLM-x32\...\Run: [] => [X]
R2 McAfee WebAdvisor; C:\Program Files\McAfee\WebAdvisor\ServiceHost.exe [808728 2022-07-20] (McAfee, LLC -> McAfee, LLC)
2022-11-30 21:45 - 2022-07-13 11:27 - 000000000 ____D C:\Program Files\McAfee
2022-11-30 21:45 - 2022-07-13 11:25 - 000000000 ____D C:\ProgramData\McAfee
WebAdvisor van McAfee (HKLM-x32\...\{35ED3F83-4BDC-4c44-8EC6-6A8301C7413A}) (Version: 4.1.1.737 - McAfee, LLC)
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-2830616629-2001185450-2031430669-1001_Classes\CLSID\{88B20FC8-EBD6-4181-B5F6-50F45BFF722E}\InprocServer32 -> C:\Users\HP\AppData\Local\Microsoft\EdgeUpdate\1.3.167.21\psuser_64.dll => Geen bestand
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-2830616629-2001185450-2031430669-1001_Classes\CLSID\{997809F3-33FD-4FD6-A2ED-CEF50F3263B1}\InprocServer32 -> C:\Users\HP\AppData\Local\Microsoft\EdgeUpdate\1.3.169.31\psuser_64.dll => Geen bestand
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-2830616629-2001185450-2031430669-1001_Classes\CLSID\{BFBE0943-74C5-40E0-9E80-0B808109E95D}\InprocServer32 -> C:\Users\HP\AppData\Local\Microsoft\EdgeUpdate\1.3.163.19\psuser_64.dll => Geen bestand
FirewallRules: [{9818DC23-A960-4E24-8E17-B5079F042834}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\SpotifyAB.SpotifyMusic_1.192.647.0_x86__zpdnekdrzrea0\Spotify.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{7463FF42-A660-4278-AFE1-D9D6122CE018}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\SpotifyAB.SpotifyMusic_1.192.647.0_x86__zpdnekdrzrea0\Spotify.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{FA204332-17E3-4961-B1BD-5F17949986FA}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\SpotifyAB.SpotifyMusic_1.192.647.0_x86__zpdnekdrzrea0\Spotify.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{0A473F55-9231-401F-BEB9-F2F4F988AF2E}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\SpotifyAB.SpotifyMusic_1.192.647.0_x86__zpdnekdrzrea0\Spotify.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{3F27CC32-4F02-4DE0-B40F-DC0D25FA2EA0}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\SpotifyAB.SpotifyMusic_1.192.647.0_x86__zpdnekdrzrea0\Spotify.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{9551622F-0045-420B-AD8D-F042F0F04D22}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\SpotifyAB.SpotifyMusic_1.192.647.0_x86__zpdnekdrzrea0\Spotify.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{F55C57CF-04DD-4431-815A-EA810B4B5FDD}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\SpotifyAB.SpotifyMusic_1.192.647.0_x86__zpdnekdrzrea0\Spotify.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{3F52A9ED-DE01-4F91-8AD6-23BE98F68978}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\SpotifyAB.SpotifyMusic_1.192.647.0_x86__zpdnekdrzrea0\Spotify.exe => Geen bestand
EmptyTemp:
Reboot:
end::
*****************
Herstelpunt is succesvol gemaakt.
Proces succesvol afgesloten.
C:\Program Files\McAfee\WebAdvisor\uihost.exe => Geen lopend proces gevonden
[1936] C:\Program Files\McAfee\WebAdvisor\servicehost.exe => Proces succesvol afgesloten.
"HKLM\Software\WOW6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\" => is succesvol verwijderd
McAfee WebAdvisor => Service succesvol gestopt.
HKLM\System\CurrentControlSet\Services\McAfee WebAdvisor => is succesvol verwijderd
McAfee WebAdvisor => service is succesvol verwijderd
C:\Program Files\McAfee => is succesvol verplaatst
C:\ProgramData\McAfee => is succesvol verplaatst
WebAdvisor van McAfee (HKLM-x32\...\{35ED3F83-4BDC-4c44-8EC6-6A8301C7413A}) (Version: 4.1.1.737 - McAfee, LLC) => Fout: Geen automatische fix gevonden voor dit item.
HKU\S-1-5-21-2830616629-2001185450-2031430669-1001_Classes\CLSID\{88B20FC8-EBD6-4181-B5F6-50F45BFF722E} => is succesvol verwijderd
HKU\S-1-5-21-2830616629-2001185450-2031430669-1001_Classes\CLSID\{997809F3-33FD-4FD6-A2ED-CEF50F3263B1} => is succesvol verwijderd
HKU\S-1-5-21-2830616629-2001185450-2031430669-1001_Classes\CLSID\{BFBE0943-74C5-40E0-9E80-0B808109E95D} => is succesvol verwijderd
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{9818DC23-A960-4E24-8E17-B5079F042834}" => is succesvol verwijderd
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{7463FF42-A660-4278-AFE1-D9D6122CE018}" => is succesvol verwijderd
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{FA204332-17E3-4961-B1BD-5F17949986FA}" => is succesvol verwijderd
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{0A473F55-9231-401F-BEB9-F2F4F988AF2E}" => is succesvol verwijderd
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{3F27CC32-4F02-4DE0-B40F-DC0D25FA2EA0}" => is succesvol verwijderd
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{9551622F-0045-420B-AD8D-F042F0F04D22}" => is succesvol verwijderd
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{F55C57CF-04DD-4431-815A-EA810B4B5FDD}" => is succesvol verwijderd
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{3F52A9ED-DE01-4F91-8AD6-23BE98F68978}" => is succesvol verwijderd
=========== EmptyTemp: ==========
FlushDNS => voltooid
BITS transfer queue => 0 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 15823947 B
Java, Discord, Steam htmlcache, WinHttpAutoProxySvc/winhttp *.cache => 0 B
Windows/system/drivers => 16663546 B
Edge => 0 B
Firefox => 0 B
Opera => 0 B
Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 5220894 B
systemprofile32 => 5220894 B
LocalService => 5344166 B
NetworkService => 5409964 B
HP => 906026264 B
RecycleBin => 4760149 B
EmptyTemp: => 919.8 MB tijdelijke gegevens verwijderd.
================================
Het systeem moest herstart worden.
==== Einde van Fixlog 17:19:32 ====
Gestart door HP (12-12-2022 17:18:35) Run:1
Gestart vanaf C:\Users\HP\Desktop\PCwebPlus
Geladen Profielen: HP
Boot Modus: Normal
==============================================
fixlist inhoud:
*****************
start::
CreateRestorePoint:
CloseProcesses:
(C:\Program Files\McAfee\WebAdvisor\servicehost.exe ->) (McAfee, LLC -> McAfee, LLC) C:\Program Files\McAfee\WebAdvisor\uihost.exe
(services.exe ->) (McAfee, LLC -> McAfee, LLC) C:\Program Files\McAfee\WebAdvisor\servicehost.exe
HKLM-x32\...\Run: [] => [X]
R2 McAfee WebAdvisor; C:\Program Files\McAfee\WebAdvisor\ServiceHost.exe [808728 2022-07-20] (McAfee, LLC -> McAfee, LLC)
2022-11-30 21:45 - 2022-07-13 11:27 - 000000000 ____D C:\Program Files\McAfee
2022-11-30 21:45 - 2022-07-13 11:25 - 000000000 ____D C:\ProgramData\McAfee
WebAdvisor van McAfee (HKLM-x32\...\{35ED3F83-4BDC-4c44-8EC6-6A8301C7413A}) (Version: 4.1.1.737 - McAfee, LLC)
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-2830616629-2001185450-2031430669-1001_Classes\CLSID\{88B20FC8-EBD6-4181-B5F6-50F45BFF722E}\InprocServer32 -> C:\Users\HP\AppData\Local\Microsoft\EdgeUpdate\1.3.167.21\psuser_64.dll => Geen bestand
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-2830616629-2001185450-2031430669-1001_Classes\CLSID\{997809F3-33FD-4FD6-A2ED-CEF50F3263B1}\InprocServer32 -> C:\Users\HP\AppData\Local\Microsoft\EdgeUpdate\1.3.169.31\psuser_64.dll => Geen bestand
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-2830616629-2001185450-2031430669-1001_Classes\CLSID\{BFBE0943-74C5-40E0-9E80-0B808109E95D}\InprocServer32 -> C:\Users\HP\AppData\Local\Microsoft\EdgeUpdate\1.3.163.19\psuser_64.dll => Geen bestand
FirewallRules: [{9818DC23-A960-4E24-8E17-B5079F042834}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\SpotifyAB.SpotifyMusic_1.192.647.0_x86__zpdnekdrzrea0\Spotify.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{7463FF42-A660-4278-AFE1-D9D6122CE018}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\SpotifyAB.SpotifyMusic_1.192.647.0_x86__zpdnekdrzrea0\Spotify.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{FA204332-17E3-4961-B1BD-5F17949986FA}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\SpotifyAB.SpotifyMusic_1.192.647.0_x86__zpdnekdrzrea0\Spotify.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{0A473F55-9231-401F-BEB9-F2F4F988AF2E}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\SpotifyAB.SpotifyMusic_1.192.647.0_x86__zpdnekdrzrea0\Spotify.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{3F27CC32-4F02-4DE0-B40F-DC0D25FA2EA0}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\SpotifyAB.SpotifyMusic_1.192.647.0_x86__zpdnekdrzrea0\Spotify.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{9551622F-0045-420B-AD8D-F042F0F04D22}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\SpotifyAB.SpotifyMusic_1.192.647.0_x86__zpdnekdrzrea0\Spotify.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{F55C57CF-04DD-4431-815A-EA810B4B5FDD}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\SpotifyAB.SpotifyMusic_1.192.647.0_x86__zpdnekdrzrea0\Spotify.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{3F52A9ED-DE01-4F91-8AD6-23BE98F68978}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\SpotifyAB.SpotifyMusic_1.192.647.0_x86__zpdnekdrzrea0\Spotify.exe => Geen bestand
EmptyTemp:
Reboot:
end::
*****************
Herstelpunt is succesvol gemaakt.
Proces succesvol afgesloten.
C:\Program Files\McAfee\WebAdvisor\uihost.exe => Geen lopend proces gevonden
[1936] C:\Program Files\McAfee\WebAdvisor\servicehost.exe => Proces succesvol afgesloten.
"HKLM\Software\WOW6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\" => is succesvol verwijderd
McAfee WebAdvisor => Service succesvol gestopt.
HKLM\System\CurrentControlSet\Services\McAfee WebAdvisor => is succesvol verwijderd
McAfee WebAdvisor => service is succesvol verwijderd
C:\Program Files\McAfee => is succesvol verplaatst
C:\ProgramData\McAfee => is succesvol verplaatst
WebAdvisor van McAfee (HKLM-x32\...\{35ED3F83-4BDC-4c44-8EC6-6A8301C7413A}) (Version: 4.1.1.737 - McAfee, LLC) => Fout: Geen automatische fix gevonden voor dit item.
HKU\S-1-5-21-2830616629-2001185450-2031430669-1001_Classes\CLSID\{88B20FC8-EBD6-4181-B5F6-50F45BFF722E} => is succesvol verwijderd
HKU\S-1-5-21-2830616629-2001185450-2031430669-1001_Classes\CLSID\{997809F3-33FD-4FD6-A2ED-CEF50F3263B1} => is succesvol verwijderd
HKU\S-1-5-21-2830616629-2001185450-2031430669-1001_Classes\CLSID\{BFBE0943-74C5-40E0-9E80-0B808109E95D} => is succesvol verwijderd
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{9818DC23-A960-4E24-8E17-B5079F042834}" => is succesvol verwijderd
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{7463FF42-A660-4278-AFE1-D9D6122CE018}" => is succesvol verwijderd
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{FA204332-17E3-4961-B1BD-5F17949986FA}" => is succesvol verwijderd
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{0A473F55-9231-401F-BEB9-F2F4F988AF2E}" => is succesvol verwijderd
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{3F27CC32-4F02-4DE0-B40F-DC0D25FA2EA0}" => is succesvol verwijderd
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{9551622F-0045-420B-AD8D-F042F0F04D22}" => is succesvol verwijderd
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{F55C57CF-04DD-4431-815A-EA810B4B5FDD}" => is succesvol verwijderd
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{3F52A9ED-DE01-4F91-8AD6-23BE98F68978}" => is succesvol verwijderd
=========== EmptyTemp: ==========
FlushDNS => voltooid
BITS transfer queue => 0 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 15823947 B
Java, Discord, Steam htmlcache, WinHttpAutoProxySvc/winhttp *.cache => 0 B
Windows/system/drivers => 16663546 B
Edge => 0 B
Firefox => 0 B
Opera => 0 B
Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 5220894 B
systemprofile32 => 5220894 B
LocalService => 5344166 B
NetworkService => 5409964 B
HP => 906026264 B
RecycleBin => 4760149 B
EmptyTemp: => 919.8 MB tijdelijke gegevens verwijderd.
================================
Het systeem moest herstart worden.
==== Einde van Fixlog 17:19:32 ====
11
Hallo,
Lukt het nu om iets te downloaden?
Zo nee verwijder "Roblox Player for HP" eens herstart de pc en test het downloaden nog eens.
Lukt het nu om iets te downloaden?
Zo nee verwijder "Roblox Player for HP" eens herstart de pc en test het downloaden nog eens.
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
13
Hallo,
Dan was "McAfee\WebAdvisor" de schuldige, ik heb dit al eerder mee gemaakt dus laat die maar links liggen.
Voer de volgende stappen uit om FRST te verwijderen.
Hierna zijn we klaar
Dan was "McAfee\WebAdvisor" de schuldige, ik heb dit al eerder mee gemaakt dus laat die maar links liggen.
Voer de volgende stappen uit om FRST te verwijderen.
- Klik met de rechtermuisknop op FRST / FRST64 en selecteer Naam wijzigen.
- Hernoem het naar Uninstall.exe en druk op Enter op je toetsenbord.
- Dubbelklik op Uninstall.exe. Uw computer zal opnieuw opstarten en dit toestaan. FRST wordt nu verwijderd.
Hierna zijn we klaar
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
15
De "WebAdvisor van McAfee" stoorde op de pc dus die zou ik daarop dan niet meer zetten en als alternatief kan je de gratis Emsisoft Browser Security eens proberen die ook goed beschermt.ReneePuck schreef: ik heb een betaald mcafee abonnement voor meerdere devices. Deze maar niet installeren op de deze laptop van mijn dochter dus?
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie