Het heb al enige tijd onderstaande melding. Ik gebruik Windows 11 64BIT
Probleem met BITS-service : De aangevraagde service is al gestart. System.Management.Automation.RemoteException Typ NET HELPMSG 2182 voor meer hulp. System.Management.Automation.RemoteException
Het al diverse voorstellen op gevonden internet tot oplossing uitgeprobeerd maar krijg dit niet opgelost.
Wat is probleem en wie kan mij eventueel helpen ?
Dank bij voorbaat
2
Hallo en welkom op het forum,
Waar krijg je deze melding te zien, is dat in de logboeken van Windows of elders?
Waar krijg je deze melding te zien, is dat in de logboeken van Windows of elders?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
4
Hallo,
De foutmelding wordt dus door de Windows Update probleemoplosser getoond. Upload de volgende logbestanden om het probleem nader te bekijken.
De foutmelding wordt dus door de Windows Update probleemoplosser getoond. Upload de volgende logbestanden om het probleem nader te bekijken.
- Open de Windows Verkenner en blader naar de map C:\Windows\Logs.
- Klik met de rechtermuisknop op de map CBS en kies Kopiëren naar.... > - Gecomprimeerde (gezipte) map.
- Nu verschijnt de melding: "Kan de gecomprimeerde (gezipte) map niet hier maken. Wilt u de map in plaats hiervan op het bureaublad maken?"
- Klik hier op Ja.
- Upload het bestand CBS.ZIP naar GoFile en plaats de downloadlink in het volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
6
Hallo,
Het bestand CBS.zip staat nu op het bureaublad neem ik aan? Dit bestand upload je dan vervolgens naar een filesharing service zoals https://gofile.io/uploadFiles
Dan verschijnt er een downloadlink en die link kopieer en plak je dan hier in het volgende bericht.
Het bestand CBS.zip staat nu op het bureaublad neem ik aan? Dit bestand upload je dan vervolgens naar een filesharing service zoals https://gofile.io/uploadFiles
Dan verschijnt er een downloadlink en die link kopieer en plak je dan hier in het volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
9
In de CBS log heb ik geen fouten kunnen ontdekken, alles ziet er picobello uit. Zelf gebruik ik Windows 11 niet dagelijks, dus heb ik even een Virtuele Machine opgestart om de probleemoplosser te testen. Bij het uitvoeren van de probleemoplosser voor Windows Update krijg ik dezelfde 'foutmeldingen' te zien. Echter zijn het geen échte foutmeldingen, meer notificaties/vermeldingen dat de BITS service reeds is gestart.
Indien er geen problemen zijn met Windows Update, kan je deze meldingen gewoon negeren. Of heb je wel problemen met Windows Update?
Hieronder een screenshot van mijn VM, met dezelfde meldingen.
Indien er geen problemen zijn met Windows Update, kan je deze meldingen gewoon negeren. Of heb je wel problemen met Windows Update?
Hieronder een screenshot van mijn VM, met dezelfde meldingen.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
11
Hallo,
Graag gedaan en gelukkig zijn er geen problemen, en ben je bij deze ook een beetje gerustgesteld. Ik zal dit topic als opgelost markeren...
Graag gedaan en gelukkig zijn er geen problemen, en ben je bij deze ook een beetje gerustgesteld. Ik zal dit topic als opgelost markeren...
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)