Plaats reactie
1
Hallo.

Ik zag dat er in 2016 ook al een soortgelijk bericht was, wit vlak onder in beeld. Heb de stappen die daarin staan gevolgd (verkenner uitzetten, computer opnieuw opstarten): dit werkt even, na verloop van een dag (of nacht, geen idee) komt dit schermpje er weer.

Het zal waarschijnlijk een of ander mededeling schermpje zijn, maar er is niets mee te beginnen. Komt in 1x op, zitten 2 pijltjes om tekst mee door te scrollen rechts in beeld die niks doen, je kan hem niet verkleinen of vergroten, wordt niet in de balk onderin weergegeven. En het vlakje gaat overal overheen, in de zin van over websites, over het bureaublad, over programma's enz. heen. Blijft dus constant in beeld.

Heb nog gekeken naar processen e.d.: welk proces is dit? Ik heb geen idee.

Dus hulp gevraagd waar ik zou kunnen kijken of wat hier tegen te doen is.

Alvast bedankt.
Afbeelding
2
Hallo,

Voer op de onderstaande manier een Clean Boot uit.

Klik met de rechtermuisknop op de startknop en klik op uitvoeren, type hier het commando msconfig gevolgd door enter.
  • Open nu het tabblad "Opstarten" en klik op "Taakbeheer openen"
  • Schakel bij het tabblad opstarten nu alles items uit door deze één voor één te selecteren en op "Uitschakelen" te klikken.(noteer wel eerst wat er allemaal is ingeschakeld)
  • Herstart nu de computer.
Test nu uit of het witte schermpje weg blijft.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
3
Hallo Abbs,

Dank voor je reactie.

Was dit ergens anders een paar dagen geleden ook al tegengekomen, 'schoon opstarten'.

Heb dit overwogen maar nog niet gedaan. Ik denk nl. dat het daar niet aan ligt: ik krijg dit schermpje pas na verloop van tijd in beeld, niet direct na het opstarten. Dat is dus ook het eerste wat ik geprobeerd heb: computer opnieuw opstarten en toen was het weg. Maar na 1 dag dus weer terug.

Vlak daarvoor ook geen nieuwe software of wat dan ook geïnstalleerd.

Het enige wat ik nu nog aan het uitzoeken ben is wanneer ik dat witte schermpje krijg. Kreeg het idee vanochtend dat hij komt nadat ik hem na een nacht uit de slaapstand haal. Maar weet dat dus nog niet zeker...
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”