! In dit forumonderdeel kunnen forumgebruikers alleen op eigen onderwerpen reageren.

1. Voor het verhelpen van problemen met Windows Update zijn vaak meerdere stappen nodig, helaas bestaat er geen all-in-one tool om dit soort problemen op te lossen.
2. Neem a.u.b. nooit instructies van gelijkaardige problemen over, dit kan averechts werken en voor problemen zorgen. Open altijd een eigen onderwerp en volg de daarin gegeven instructies op.
Plaats reactie
17
Ik vind het erg moeilijk om het juiste bestand te vinden in de Microsoft "jungle".
Ik heb heb 2 bestanden gevonden, die mogelijk juist zijn, want een bestand met enkel de naam Microsoft Access 2002 Runtime heb ik nergens kunnen vinden.
Voordat ik ze ga deleten, wil ik graag eerst van u weten of dit de juiste bestanden zijn en of ik ze beide moet verwijderen of slechts een ervan.
Helaas ben ik geen "nerd".....
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
18
Je moet niet het bestand zelf zoeken, het gaat om het programma zelf met de naam "Microsoft Access 2002 Runtime", dit programma kan je als volgt verwijderen.

1. Open het Configuratiescherm en ga naar Programma's > Een programma verwijderen.
2. Selecteer in de softwarelijst Microsoft Access 2002 Runtime en klik op Verwijderen.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
24
Voer als eerste FRST nog even uit om twee restanten te verwijderen.

Start de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.
Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
  • Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht..

Ik neem aan dat je doelt op de back-up functie van Windows zelf? Persoonlijk geef ik daar niet de voorkeur aan, de back-up mogelijkheid van Windows is namelijk niet heel erg betrouwbaar te noemen. Niet alleen met betrekking tot het maken van back-ups maar ook het later terugplaatsen ervan. Je kan dus beter een volledige systeemimage maken met bijvoorbeeld Macrium Reflect.

Om te upgraden naar Windows 10 kan je gebruik maken van de MediaCreationTool21H2, klik op deze pagina op Hulpprogramma downloaden.
1. Ga vervolgens akkoord met de licentievoorwaarden.
2. Daarna start de voorbereiding van de Windows 10 installatie.
3. Bij Deze PC bijwerken klik je op volgende.
4. Volg daarna de verdere instructies op het scherm. Indien de installatie mislukt noteer dan de foutmelding en error code
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
25
in de bijlage het bestand fixlog.txt
Ik ga nu eerst een backup maken met Macrium Reflect.
Daarna, anders morgenochtend, ga ik proberen om Windows 10 te installeren... Doodeng hoor!
Ik laat u weten of het gelukt is!
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
26
Suc6 en normaliter is een dergelijke upgrade niet zo spannend, het meeste gaat immers vanzelf en waar enige interactie nodig is staat dat ook duidelijk aangegeven. Indien de upgrade mislukt zal alles teruggezet worden nadat de foutmelding verschijnt. Laat het systeem daarna vooral zijn gang gaan en voer zeker geen geforceerde herstart uit wanneer het lijkt dat er geen activiteit meer is.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
27
Dank u wel!
Ik weet dat het voor jullie peanuts is, maar de vaktermen duizelen me....! Toch ga ik het doen..
Anders moet ik wachten tot mijn buurvrouw terug is, want zij kan wel veel beter omgaan met die programma's!
Ik laat het u weten!
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows Update problemen & SFC Scannow corrupties”