Plaats reactie
1
Hallo,

iemand die mij kan helpen hoe ik windows 10 en linux kan draaien op 1 laptop ?
dat de laptop automatisch op win10 opstart, maar dat ik daarin dan het tweede linux kan opstarten. heb een extern scherm hangen aan laptop als uitbereiding scherm, daar kan ik het venster van linux dan in draaien.
3
Fredje_1981 schreef: iemand die mij kan helpen hoe ik windows 10 en linux kan draaien op 1 laptop ?
Hoi Fredje. Aan mijn zeer late reactie (ik ben pas deze week op de hoogte van deze webstek) heb je niets, behalve dat het je misschien moed geeft om verder te zoeken.
HOE het is gedaan weet ik niet, maar iemand heeft voor mij 2 besturingssystemen (het RISC- en het RaspberryPi-besturingssysteem) op 1 microSDkaartje gezet. Mijn Raspberry Pi met dat kaartje is verbonden met 1 beeldscherm (HP 1755 van de kringloop, waar ik al jaren plezier van heb). Welk besturingssysteem ik ook opstart, op het beeldscherm verschijnt een snelkoppeling naar het andere besturingssysteem.
Ik heb ook nog een 2e Raspberry Pi aan m'n beeldscherm, toetsenbord en muis hangen. Door op de + en - knopjes op de onderrand van het beeldscherm te drukken kan ik in een flits wisselen tussen die twee Raspberry Pi's. Er is dus, in ptincipe, veel mogelijk.

N.b. Ik heb nog geen mogelijkheid ontdekt om je hier op een onderwerp te abonneren. Dus toeval lijkt waarschijnlijk of deze reactie onder jouw aandacht komt.
Varen/zeilen is plezier voor twee, zoals zo veel.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Linux, Chrome OS en andere besturingssystemen”