Plaats reactie
46
Ohja, ik neem ook aan dat dit -zonder- VPN is, want met VPN heb ik dat ook al eens meegemaakt. Met VPN verbaast me niets meer tegenwoordig.
Greetings, Black Tiger.
47
Black Tiger schreef: Er kan wat verschil zitten tussen W10 en W11......
Dit is zeker waar, want apparaten die goed werken in Windows 10 zorgen in Windows 11 voor de meest vreemde problemen. In mijn optiek heeft dit alles te maken met drivers die niet (of net niet) compatibel zijn voor Windows 11.
Samuel schreef: Ik heb het probleem nu ook in de ziggo community geplaatst, ben benieuwd op het respons.
Laat maar weten wat hiervan de uitkomst is, maar test de laptop ook eens met kabel. Dit zodat we de "MediaTek Wi-Fi 6 MT7921 Wireless LAN Card" als boosdoener kunnen uitsluiten....
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
50
Even een update: twee weken geleden ben ik overgestapt naar Surfshark.
Internet is afgelopen 2 weken ca 4 keer uitgevallen, maar als er weer internet is pakt Surfshark het vlot op, zonder verlies van downloadsnelheid, soms moet ik echter de laptop opnieuw opstarten, maar als surfshark daarna is ingeschakeld, is de downloadsnelheid ook niet afgenomen.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “VPN diensten (Virtual Private Network)”