Plaats reactie
1
Volgens mij gebeurt dit vooral of alleen als ik nieuwe afbeeldingenbestanden (jpg) heb gedownload: als ik van afbeelding naar afbeelding wil scrollen m.b.v. de pijltjestoetsen links en rechts, ontbreken deze. Dat is uiteraard erg onhandig want ik moet dan plaatje sluiten, nieuw plaatje openen enz. Hoe activeer ik de pijltjes (die overal elders in mijn mappen wel gewoon verschijnen)? NB: Op de probleemoplosfora zie ik geen goede oplossingen voor dit probleem.
2
pijltjes in mappen (= verkenner) die ken ik niet, wel in plaatjeskijkers.
geef eens aan met welk plaatjeskijkprogramma jij werkt, dan kunnen we gericht te werk gaan.
3
Ik zit gewoon in de sectie Afbeeldingen in Verkenner (Microsoft 365, Windows 11), niet in een bijzonder plaatjeskijkprogramma. Om van afbeelding naar afbeelding te gaan verschijnen normaal gesproken pijlen links en rechts, maar soms dus niet, naar mijn idee vooral na importeren van nieuwe foto's/afbeeldingen. Nu, een dag later, kan ik overigens wel op de gewenste manier door de aangemaakte map foto's scrollen (en foto's dus gemakkelijk vergelijken en selecteren). Mijn vraag is vooral: als de pijlen niet zichtbaar zijn, waarom is dat en kan ik dan iets doen om ze te activeren.
4
ik zie met de beste wil van de wereld in de map afbeeldingen in de verkenner geen pijltjes.
de verkenner kan zelf ook geen plaatjes openen.
je zult dus moeten wachten op iemand die dit probleem (voor jou) en mysterie (voor mij) kan doorgronden.
5
Ik veronderstel dat TS bedoelt dat hij in de map afbeeldingen op een foto dubbelklikt en dan automatisch het programma "foto's" van Windows opent. Daar kan je dan inderdaad met de pijltjes toetsen verder of terug scrollen. Het is wel typisch dat deze pijltjes niet altijd worden weergegeven, heb dit ook al op diverse pc's ondervonden. Een oplossing heb ik hiervoor helaas nog niet gevonden, behalve dan dat ik steeds die "foto's" niet meer gebruik maar FastStone Image Viewer installeer en gebruik als standaard foto viewer. In het programma zelf wijzig ik wel enkele dingen zoals oa "weergave in venster" ipv full screen.
Ik heb een steen verlegd, in een rivier op aarde. Nu weet ik dat ik nooit zal zijn vergeten. Ik leverde bewijs van mijn bestaan. Omdat, door het verleggen van die ene steen, de stroom nooit meer dezelfde weg zal gaan!
(Bram Vermeulen)
6
Als de pijltjes niet verschijnen, ga dan met de verkenner naar de map met de afbeeldingen en druk op de toets F5.
Dat kan je ook doen na het toevoegen van afbeeldingen maar voor je ze gaat bekijken.
The Good, The Bad and The Ugly : Linux, Windows and DOS
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 11”