1
Hallo Forum leden

Programdata\wdclibs\uhelper.exe, lees hier veel dingen over, maar is mijn laptop infected?

Geen software van iskysoft op de pc nu, misschien in het korte verleden eens.
Ik zou hulp en uitsluiting erg graag willen, hopelijk kan ik hier vriendelijke hulp vragen, alvast bedankt

Windows 11 x64, Dell Latitude E6540, windows antivirus

Geen alarm door ADWCLEANER bij scannen
Its not an good omen when goldfish commits suicide
2
Hallo,

Het kan onderdeel zijn van een video editor/converter programma en/of een Chinese software maker.
Doe het volgende ter controle.

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit via één van de onderstaande links:
Farbar Recovery Scan Tool 32 bit (x86)
Farbar Recovery Scan Tool 64 bit (x64)

Note: Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
Verplaats het gedownloade bestand naar je bureaublad. Maak geen snelkoppeling.
Rechtsklik op FRST.exe dan wel FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
Druk op de knop Scannen.
Na de scan worden 2 logbestanden gemaakt, "FRST.txt" en "Addition.txt" op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg deze 2 logbestanden als bijlage toe aan je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
3
Hoi, bedankt voor je reactie, zou van een oud programma kunnen zijn, maar zou een deskundig oordeel graag weten
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Its not an good omen when goldfish commits suicide
4
Er is een hacktool aanwezig om Windows en/of Office niet legitiem te gebruiken.
Het is tegen de regels om mensen met een illegaal besturingssysteem of andere illegaal gebruikte programma's te helpen.
Hacktools kunnen je systeem trager en ook onveiliger maken.
Ga je akkoord met de controle en opschonen van je computer waarmee ook de hacktool verwijdert zal worden ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Plaats reactie

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”