1
Ben in bezit van HP Envy 6432e. 3 weken oud en mankementen. Na veel zoeken vond ik een telefoonnummer 0262001815. Bleek HP Nederland te zijn. Konden mijn printer niet herinstalleren en kreeg een nieuwe toegestuurd. Heb hen teruggebeld op 13/07/22 en gevraagd om deze nieuwe printer te installeren op mijn computer. Hadden moeilijkheden met wi-fi en zouden mij in de namiddag of de volgende dag terugbellen. Zelf zoeken en proberen (computer dient geïnstalleerd te worden via wi-fi, doch uiteindelijk heb ik via de USB aansluiting installatie kunnen bewerkstelligen) wat eigenlijk niet de bedoeling is aangezien HP geen usb kabel bijlevert. Scannen blijft momenteel nog een probleem. Vrijdagochtend terug getelefoneerd met de vraag of de betreffende persoon mij kon contacteren. Niets meer van gehoord. Als zelfs de telefonische helpdesk het probleem niet kan oplossen, waar staan wij dan als cliënt. Zoek nog steeds en oplossing voor mijn scanprobleem.