Plaats reactie
1
Ben in bezit van HP Envy 6432e. 3 weken oud en mankementen. Na veel zoeken vond ik een telefoonnummer 0262001815. Bleek HP Nederland te zijn. Konden mijn printer niet herinstalleren en kreeg een nieuwe toegestuurd. Heb hen teruggebeld op 13/07/22 en gevraagd om deze nieuwe printer te installeren op mijn computer. Hadden moeilijkheden met wi-fi en zouden mij in de namiddag of de volgende dag terugbellen. Zelf zoeken en proberen (computer dient geïnstalleerd te worden via wi-fi, doch uiteindelijk heb ik via de USB aansluiting installatie kunnen bewerkstelligen) wat eigenlijk niet de bedoeling is aangezien HP geen usb kabel bijlevert. Scannen blijft momenteel nog een probleem. Vrijdagochtend terug getelefoneerd met de vraag of de betreffende persoon mij kon contacteren. Niets meer van gehoord. Als zelfs de telefonische helpdesk het probleem niet kan oplossen, waar staan wij dan als cliënt. Zoek nog steeds en oplossing voor mijn scanprobleem.
2
@ Rogeke 54,

:welkom:

Uw topic is gesplitst & verplaatst naar het subforum Netwerken, Draadloos Netwerk, Routers & Modems.

Zodra en Netwerk expert online is wordt uw verder geholpen.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
Ik had dus ook dit probleem en had daarvoor dit onderwerp gestart. Intussen al mijn problemen kunnen oplossen door gebruik te maken van HP Smart op mijn GSM.
Van daaruit kan ik alles uitvoeren en de printer gemakkelijk bedienen.
Probeer dat ook eens.
Met vriendelijke groeten,
Georgy
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Netwerken, Draadloos Netwerk, Routers & Modems”