Plaats reactie
18
Ik doe het gewoon m.b.v. taakbeheer, het onderdeel opstarten. Maar het zal wel heel basic zijn, maar voor mij is het genoeg. Wil je iets uitschakelen dan klik je op het desbetreffende item met de rechtermuisknop en klikt op uitschakelen. Dit zie je hierna vervolgens ook in het overzicht staan.
19
Oh ja, taakbeheer. Dat lijkt me voor mij voldoende. Hoewel je bij CCleaner ongewenste start-ups ook kunt verwijderen, maar uitschakelen is goed genoeg.

@Maxstar Die programma's hebben zoveel mogelijkheden, dat is voor mij niet nodig. Maar vast interessant voor anderen.

Dan ga ik CCleaner nu verwijderen. :D
21
Ik heb de FRST met het script van Maxstar uitgevoerd maar daarmee verdween ook de geschiedenis van Firefox. Heb die teruggezet uit de backup maar die fix kan ik dus niet gebruiken. Ik heb net CleanUp gedownload en bekeken. Volgens mij wordt de browsergeschiedenis hier ook verwijderd. Er is zo te zien geen optie voor om die te laten bestaan, alleen voor de bladwijzers heb je een keuze. Ik krijg geen toegang tot de forums om te kijken of daar iemand een vraag over de geschiedenis behouden heeft gesteld. Schijfopruiming lijkt niet te voldoen want het aantal Mb's daar is elke dag maar een fractie van wat normaal al bij FF wordt weggehaald door CCleaner. De Slim Version van CC haalt ook de geschiedenis weg.

Dus ik dacht: kan ik niet CCleaner gebruiken in een hele uitgeklede en veilige versie? Dus niet het register meer opschonen maar alleen de browsers en een paar onschuldige dingen in de applicaties en het systeem?
23
Ok, fijn! Zou jij of iemand anders even kunnen kijken naar wat ik aan- en uitgevinkt heb? Misschien kan er nog iets bij of moet er iets af. Van veel dingen weet ik niet wat het is.

Microsoft Edge en Edge Chromium gebruik ik niet. Heb default gelaten. Internet Explorer heb ik verwijderd, staat hier nog in, ook default.
De prullenbak leeg ik handmatig. De geschiedenis van Firefox en Brave wil ik dus bewaren.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”